Snelheid levering:

Christy

Goede ervaring

Unieke geboortekaartjes

Shannen

Zeer prettig & professioneel!

We zijn ontzettend goed geholpen. Ze werken nauwkeurig en nemen je bestelling zeer serieus! Aanrader! Ontzettend blij met de twee bestellingen die ik heb gedaan.

Alex

Een mooie overzichtelijke website waarbij je op een prettige manier je eigen kaartje kan vorm geven. Mooie designs. Goede kwaliteit. Kortom, helemaal tevreden en ga zo door.

Kwalitatief hoog

Naomi

Ook voor ons derde kindje hebben we ons kaartje ontworpen bij Lief Leuk & Eigen. Zelf het kaartje ontworpen en opnieuw ontzettend tevreden over de hulp die we kregen bij het afmaken van het ontwerp.... Ook voor ons derde kindje hebben we ons kaartje ontworpen bij Lief Leuk & Eigen. Zelf het kaartje ontworpen en opnieuw ontzettend tevreden over de hulp die we kregen bij het afmaken van het ontwerp. De studio die speciaal een nieuwe lijntekening heeft ontworpen! Machtig mooi kaartje mogen ontvangen en mogen versturen.

Zeer behulpzaam; zowel telefonisch als in de hulp bij het ontwerp

Ann

Supermooie ontwerpen, niet duur, gebruikersvriendelijk programma. Kaartjes kwamen wel een dag later dan verwacht.

Prachtig kaartje!!

Maudy Jansen

Erg goed, altijd bereikbaar voor vragen over de bestelling, meedenkend en in geval van een probleem ook bereikbaar en behulpzaam. Kortom erg goede service ontvangen!

Meedenkend

Emma

Geboortekaartjes besteld. Helemaal kunnen maken zoals wij het wilden. Erg fijne kwaliteit en snelle levering!

Mooie kaarten met een goede kwaliteit. Heel fijn dat je ze aan kan passen tot de kaarten helemaal bij je passen.

Elise

Heel erg goede ervaring, top kwaliteit en snel geleverd.

Mogelijkheid om je kaartje helemaal zelf te ontwerpen

Dorien Schlicher-Hendrix

Ik had specifieke wensen voor ons geboortekaartje. LLE heeft een kaartje speciaal voor ons ontworpen. Deze is nu nieuw in het assortiment en daarom hoefde ik geen extra ontwerpkosten te betalen.... Ik had specifieke wensen voor ons geboortekaartje. LLE heeft een kaartje speciaal voor ons ontworpen. Deze is nu nieuw in het assortiment en daarom hoefde ik geen extra ontwerpkosten te betalen. Communicatie verliep snel en soepel. Aangenaam verrast door de snelle en goede service.

Ontwerp op maat, meedenkend

Anja

Super goed, de kaartjes zijn heel mooi geworden.

Unieke kaarten, snelle service