Zeer snelle en juiste levering.

Ik moet het artikel nog ontvangen omdat het niet op voorraad was in augustus. Dat was een onaangename verrassing toen ik de fotolijst bestelde. Daarna volgde een onduidelijke mailwisseling maar werd...

Er wordt snel op je mails gereageerd .

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor het niet op tijd kunnen leveren van uw lijst. Helaas is de leverancier van de betreffende lijst (collagelijst) de gehele maand augustus gesloten i.v.m. de vakantieperiode. Vandaar dat het wat langer duurt dan normaal om deze lijst na te leveren. Uiteraard krijgt u uw lijst direct geleverd zodra wij deze binnen hebben.

Fijn om te lezen dat we de onduidelijkheid die via de mail ontstond gelijk hebben kunnen ophelderen. Ons streven is om iedere klant snel en correct te woord te staan.

Medewerker klantenservice fotolijsten.nl

Snel geleverd. Fotolijst niet van veste kwaliteit. Er zaten beschadigingen op het frame en in de hoeken was het glas gebroken. Dat is jammer

Goedemorgen,

Vervelend dat uw bestelling beschadigd bij u is aangekomen. Wanneer u hierover contact met ons had opgenomen hadden we u uiteraard een nieuwe lijst toegestuurd. Helaas hebben we niets van u vernomen, ook niet nadat we, na het lezen van deze review, contact hebben proberen te leggen om het alsnog op te lossen. We hebben in dit geval dus niet de kans gehad om u een nieuwe lijst toe te sturen.

Wij streven naar een hoge klanttevredenheid en zoeken in iedere situatie naar een oplossing.

Medewerker klantenservice fotolijsten.nl

H. van Uden

De bestelde lijst lag in 2 stukken in de verpakking.
We hadden het meteen nodig dus zelf moeten repareren!

Goedemiddag,

Ik heb telefonisch contact met u gezocht na het lezen van deze review. Wanneer een bestelling beschadigd aankomt worden wij hier graag van op de hoogte gebracht zodat wij dit kunnen oplossen. Uw lijst is ondanks onze stevige verpakking tijdens het verzendproces beschadigd geraakt. Helaas hebt u ons niet de kans gegeven om dit op te lossen, we hadden u uiteraard een nieuwe lijst toegestuurd wanneer u hierover contact met ons had opgenomen. We vinden het erg jammer dat u deze negatieve review hebt geplaatst zonder dat wij van deze beschadigde zending af wisten.

Nogmaals, wij zoeken altijd naar een passende oplossing wanneer er iets niet in orde is.

Fotolijsten.nl

Music@ministration

Goede communicatie en meedenken met de klant.

Goede communicatie, duidelijke facturen

Uitstekend ,snelle levering

Prima. Goed materiaal, verzorgd. Netjes verpakt en snelle levering.

cmc batholomeus

Voor het eerst een lijst besteld

snelle levering, lijsten van een formaat die in de winkel niet te koop zijn met een goedkope prijs verhouding

Niet tevreden. Lijst heeft heel andere kleur dan op website en glas is volgens ons plastic.

Goedemorgen,

Wat jammer dat uw bestelling niet naar wens is.
Ik heb contact met u opgenomen en na het zien van de foto's die u ons hebt toegestuurd hebben we kunnen constateren dat we u de juiste lijst hebben toegestuurd, met daarin ontspiegeld glas zoals door u besteld. Wij werken met glas, zowel helder als ontspiegeld, van zeer hoge kwaliteit. Dit kan in geen enkel geval op plastic lijken. Ik heb u de mogelijkheid aangeboden om deze bestelling te retourneren, ondanks dat het maatwerk is. Inmiddels hebben we deze klacht afgehandeld en hoop ik dat wij het passend hebben opgelost.

Nogmaals, wij proberen altijd samen met onze klanten te zoeken naar een oplossing wanneer een bestelling niet naar wens is, zo ook met u.

Fijne dag!
Rosanne

Goede en snelle service, veel keus.. Alles keurig geleverd.

veel keus