R.I. Pitlo

Top kwaliteit en prima service en snel

kwaliteit

Laurent Hoeberigs

Zeer sterk in klantgericht meedenken

Zeer sterk in klantgericht meedenken

Jan van der Kolk

Snel geleverd

Anne

Mooie lijst op maat, snel geleverd.

Erg snelle levering en goede kwaliteit.

Ron

Duidelijke site en snelle levering

kwaliteit van het geleverde en zeer goed en stevig ingepakt en verzonden

Sandra Delait

Prima en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Atelier Hendrik

Goede leverancier, zowel wat kwaliteit als snelle levering betreft.
Ook gunstige prijs.

Goed en snel.

Greta Snebbout

Super, precies wat ik verwachtte . Mooi.

Mooie lijst en super snel geleverd.

Olga van der Niet

Op zich goede afhandeling. Eigen opgegeven maat klopt precies, maar voor mij niet duidelijk hoeveel van de foto wegvalt door de lijst. De technische tekening kan ik niet goed interpreteren. Dus nu... Op zich goede afhandeling. Eigen opgegeven maat klopt precies, maar voor mij niet duidelijk hoeveel van de foto wegvalt door de lijst. De technische tekening kan ik niet goed interpreteren. Dus nu moet ik een nieuwe lijst bestellen.

Nette lijst.

Kirsten

Betrouwbaar, goede kwaliteit van de lijsten. Ik had per ongeluk de verkeerde maat van de lijst doorgegeven en dus ook ontvangen. Retour sturen was geen probleem, het geld was binnen afzienbare tijd... Betrouwbaar, goede kwaliteit van de lijsten. Ik had per ongeluk de verkeerde maat van de lijst doorgegeven en dus ook ontvangen. Retour sturen was geen probleem, het geld was binnen afzienbare tijd terug gestort. Daarna de juiste maat besteld en die hangt nu mooi om het schilderij aan de wand te prijken. Handige instructievideo's op de site voor de bevestiging van de lijst.

Betrouwbaar, goede kwaliteit