Wim Boomsma

Komt afspraken na. Correcte levering.

Ruud Wever

Ja maar ik blijf mail krijgen met de vraag om review te geven. Ondertussen voor de 3e keer ben ik tevreden.

AliReza

Op site werd aangegeven op voorraad!! Ik heb ze na 14dgn nog steeds niet! Wel direct het bedrag afgeschreven.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u de lampen nog niet heeft ontvangen.
Ik zie dat de lamp inderdaad op voorraad staat maar dit zijn er helaas maar 2, ik zie u dat u er 3 nodig heeft.
Mijn collega heeft u wel een mail gestuurd dat er een week overheen kan gaan i.v.m. levertijd.
Heb net contact gehad met de leverancier en de spots zijn onderweg naar ons, we sturen ze dan ook gelijk naar u af.
Onze excuses dat het langer duurt dan zou moeten.

Klantenservice Hengelo.

Gijs Zegers

Blij mee, goede communicatie, ook als er vertraging optreedt.

Mirjam Gabriels

Ik ben zeer tevreden over lichtencentrum Hengelo,zeer vriendelijk ,ik had een lamp besteld plus kap had hem voor zaterdag nodig ivm verjaardag ,de voet was wel op voorraad maar de kap moest nog...

Ja zijn tevreden zag er mooi uit en vlugge bezorging

Dure spots gekocht voor in de keuken, helaas werden deze beschadigd geleverd (allemaal krassen), vervolgens kregen wij twee nieuwe opgestuurd die wederom beschadigd waren (geen controle bij...

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat de spots beschadigd zijn aangekomen. We kijken álle lampen na voordat deze opgestuurd worden. Helaas zijn wij ook afhankelijk van GLS hoe deze met onze producten omgaan onderweg.
We hebben ons uiterste best gedaan om u zo netjes en goed mogelijk te helpen.
Dit door middel van nieuwe lampen op te sturen en u een gratis retour sticker aan te bieden zodat u de defecte lampen kosteloos retour kon sturen.
Ook bij de 2e zending hebben wij dit aangeboden. U koos voor de korting en dit bedrag hebben we gelijk terug gestort. Na een kleine rekenfout hebben wij u de volgende dag het resterende bedrag ook overgeboekt. Hiervoor uiteraard excuses aangeboden.
We hopen al met al dat u veel plezier heeft met de verlichting en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Hengelo.

Top service! Denken mee over eventuele benodigde materialen voor lampen ophangen!

Jo

Zeer tevreden over het product, is precies wat we zochten. ook fijn dat ik zelf kan bepalen waar ik de gaten boor voor de lampen, dus niet voorgeboord. Snelle levering en goed verpakt. Ik beveel...