Irma van der Kuijl

Goede, duidelijke en snelle hulp.

Goede, duidelijke en snelle hulp.

Voor mij was het aankoop proces een ware hel. In het aankooptraject is er veel fout gegaan en heb ik als leek menig man achter hun broek aan moeten zitten om de gemaakte fouten op te lossen (notaris, financieel adviseur, hypotheekverstrekker).

Hierdoor ben ik Libero extra dankbaar voor de snelle maar vooral accurate service die zij hebben verleent. Alle zaken rondom Libero heb ik 100% vertrouwen in gehad. Korton, een service waar je een punt aan kunt zuigen. Hier zouden de andere instanties zeker wat van kunnen leren.

Patrick van der Aart

Als je, net als wij, een huis wil kopen waar je echt enthousiast over ben kan ik Libero zeker aanraden. Met de adviezen van Libero wordt de kans voor het kopen van je droomhuis aanzienlijk... Als je, net als wij, een huis wil kopen waar je echt enthousiast over ben kan ik Libero zeker aanraden. Met de adviezen van Libero wordt de kans voor het kopen van je droomhuis aanzienlijk groter.

Mikhael Quandt

Snel en professioneel! Ook vond ik het erg fijn dat ik altijd om advies kon vragen!

Prima dienstverlening, snelle en duidelijke communicatie. Fijn om bij elke stap begeleid te worden door iemand met ervaring en deskundigheid.

Martijn Banse

De start van de aankoop ging snel en vlot. De makelaar is goed bereikbaar en onderhoudt ook goed contact over het proces. Prima advies over het opstellen van een bod en de bouwkundige keuring. Het... De start van de aankoop ging snel en vlot. De makelaar is goed bereikbaar en onderhoudt ook goed contact over het proces. Prima advies over het opstellen van een bod en de bouwkundige keuring. Het bericht dat het bod geaccepteerd is kwam per e-mail. Ik had een telefoontje iets persoonlijker gevonden. Paar kleine foutjes in standaard bevestiging e-mail, maar dat werd gecorrigeerd.

In het koopcontract heeft de notaris een fout gemaakt (appartementsrecht ipv registergoed). Dit was niet gezien door Libero bij het controleren van het stuk, wel door de andere partij.
Voor de levering heeft de verkopende makelaar een bericht gestuurd over de laatste inspectie en de sleuteloverdracht. Dit bericht hebben wij niet van Libero binnengekregen waardoor we de oplevering gemist hebben. We hebben de opgeleverde staat middels foto's moeten bekijken en de sleutels later op de dag bij de verkopende makelaar opgehaald. Hier baalden we wel van.

Samenvattend; het was oké. De start was goed, de afronding rommelig. Al met al hebben we een hele fijne woning gekocht.

Marian Schenk

Als niet echt steunend, op de beslissende momenten was onze man er niet. We vinden dat jullie achter je pc wel heel gemakkelijk veel geld vragen voor heel weinig.Ik weet dat jullie je daarvoor... Als niet echt steunend, op de beslissende momenten was onze man er niet. We vinden dat jullie achter je pc wel heel gemakkelijk veel geld vragen voor heel weinig.Ik weet dat jullie je daarvoor ingedekt hebben maar dit is niet de goede manier. Een volgende keer zal ik zeker een aankoop makelaar zoeken die ook fysiek er voor mij is.
Jullie belang is snel en makkelijk geld verdienen.

Gaby Simons

Zeer positieve ervaring met Libero Aankoop. Ons aankoopproces heeft door de gekte in de huizenmarkt langer geduurd dan dat wij hadden gehoopt. Bij iedere nieuwe woning waar wij een bod op wilde... Zeer positieve ervaring met Libero Aankoop. Ons aankoopproces heeft door de gekte in de huizenmarkt langer geduurd dan dat wij hadden gehoopt. Bij iedere nieuwe woning waar wij een bod op wilde uitbrengen werden we even vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het is fijn dat Libero alles uit handen neemt en je voorziet van de nodige informatie. Vooral als het zoals bij ons de koop van een eerste huis betreft.

Clio Ritzaleos

Contact krijgen was op belangrijke momenten soms niet mogelijk. Vooraf was niet aangekondigd dat de medewerker een paar uur niet bereikbaar was terwijl wij een nieuw bod wilde uitbrengen en het... Contact krijgen was op belangrijke momenten soms niet mogelijk. Vooraf was niet aangekondigd dat de medewerker een paar uur niet bereikbaar was terwijl wij een nieuw bod wilde uitbrengen en het gezien de markt belangrijk was snel te reageren. Het was ons ook niet duidelijk dat de bouwkundige keuring die erbij inbegrepen zat slechts een meeloopkeuring zonder rapport was, dit had beter aangegeven kunnen worden. Verder zou ik in het vervolg eerder kiezen voor een aankoopmakelaar die ook meegaat naar bezichtigingen een waar je face 2 face contact mee hebt.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u ons niet aan zal bevelen. Wij streven er naar om altijd zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren. Daarom hebben wij in de vragenlijst... Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u ons niet aan zal bevelen. Wij streven er naar om altijd zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren. Daarom hebben wij in de vragenlijst (die u ontvangt nadat u ons ingeschakeld heeft) en op onze website vermeld staan dat wij een bouwkundige meeloopkeuring aanbieden.

hendrik pathuis

Wij zijn heel tevreden over de aankoopbegeleiding van Libero (voor ons was dat in de persoon van Pascal Bleumink). Libero ‘ontzorgt' bij het proces van aankopen van een huis en bij wat er daarna... Wij zijn heel tevreden over de aankoopbegeleiding van Libero (voor ons was dat in de persoon van Pascal Bleumink). Libero ‘ontzorgt' bij het proces van aankopen van een huis en bij wat er daarna allemaal moet gebeuren: bouwkundige keuring, taxatie, juridische controle van de koopakte, notaris…

Nou ja, het is natuurlijk nooit helemaal ont-zorgen, maar er zijn toch heel wat zorgen minder, als iemand van Libero meedenkt en meewerkt aan de vervulling van verlangens om een mooie woning te kopen.

En het is een prachtig totaal-pakket dat Libero Aankoop biedt!
Met een geweldig handig ‘Mijn Libero Aankoop’ / ‘Mijn woningassistent’, en met alle tips en brochures

Een vlotte behulpzame service wat de koper een hoop uitzoekwerk bespaart