Marian Schenk

Als niet echt steunend, op de beslissende momenten was onze man er niet. We vinden dat jullie achter je pc wel heel gemakkelijk veel geld vragen voor heel weinig.Ik weet dat jullie je daarvoor... Als niet echt steunend, op de beslissende momenten was onze man er niet. We vinden dat jullie achter je pc wel heel gemakkelijk veel geld vragen voor heel weinig.Ik weet dat jullie je daarvoor ingedekt hebben maar dit is niet de goede manier. Een volgende keer zal ik zeker een aankoop makelaar zoeken die ook fysiek er voor mij is.
Jullie belang is snel en makkelijk geld verdienen.

Gaby Simons

Zeer positieve ervaring met Libero Aankoop. Ons aankoopproces heeft door de gekte in de huizenmarkt langer geduurd dan dat wij hadden gehoopt. Bij iedere nieuwe woning waar wij een bod op wilde... Zeer positieve ervaring met Libero Aankoop. Ons aankoopproces heeft door de gekte in de huizenmarkt langer geduurd dan dat wij hadden gehoopt. Bij iedere nieuwe woning waar wij een bod op wilde uitbrengen werden we even vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Het is fijn dat Libero alles uit handen neemt en je voorziet van de nodige informatie. Vooral als het zoals bij ons de koop van een eerste huis betreft.

Clio Ritzaleos

Contact krijgen was op belangrijke momenten soms niet mogelijk. Vooraf was niet aangekondigd dat de medewerker een paar uur niet bereikbaar was terwijl wij een nieuw bod wilde uitbrengen en het... Contact krijgen was op belangrijke momenten soms niet mogelijk. Vooraf was niet aangekondigd dat de medewerker een paar uur niet bereikbaar was terwijl wij een nieuw bod wilde uitbrengen en het gezien de markt belangrijk was snel te reageren. Het was ons ook niet duidelijk dat de bouwkundige keuring die erbij inbegrepen zat slechts een meeloopkeuring zonder rapport was, dit had beter aangegeven kunnen worden. Verder zou ik in het vervolg eerder kiezen voor een aankoopmakelaar die ook meegaat naar bezichtigingen een waar je face 2 face contact mee hebt.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u ons niet aan zal bevelen. Wij streven er naar om altijd zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren. Daarom hebben wij in de vragenlijst... Bedankt voor uw review. Jammer om te lezen dat u ons niet aan zal bevelen. Wij streven er naar om altijd zo duidelijk en transparant mogelijk te communiceren. Daarom hebben wij in de vragenlijst (die u ontvangt nadat u ons ingeschakeld heeft) en op onze website vermeld staan dat wij een bouwkundige meeloopkeuring aanbieden.

hendrik pathuis

Wij zijn heel tevreden over de aankoopbegeleiding van Libero (voor ons was dat in de persoon van Pascal Bleumink). Libero ‘ontzorgt' bij het proces van aankopen van een huis en bij wat er daarna... Wij zijn heel tevreden over de aankoopbegeleiding van Libero (voor ons was dat in de persoon van Pascal Bleumink). Libero ‘ontzorgt' bij het proces van aankopen van een huis en bij wat er daarna allemaal moet gebeuren: bouwkundige keuring, taxatie, juridische controle van de koopakte, notaris…

Nou ja, het is natuurlijk nooit helemaal ont-zorgen, maar er zijn toch heel wat zorgen minder, als iemand van Libero meedenkt en meewerkt aan de vervulling van verlangens om een mooie woning te kopen.

En het is een prachtig totaal-pakket dat Libero Aankoop biedt!
Met een geweldig handig ‘Mijn Libero Aankoop’ / ‘Mijn woningassistent’, en met alle tips en brochures

Een vlotte behulpzame service wat de koper een hoop uitzoekwerk bespaart

Margriet Nauta

Snelle service, snel antwoord op bijna al mijn vragen, prettig contact met mijn aankoopmakelaar (Pascal). Heel fijn dat het geregel van keuring en taxatie uit handen wordt genomen en dat er nog... Snelle service, snel antwoord op bijna al mijn vragen, prettig contact met mijn aankoopmakelaar (Pascal). Heel fijn dat het geregel van keuring en taxatie uit handen wordt genomen en dat er nog iemand meekijkt naar de koopakte.
Minpuntjes voor mij: binnen kantooruren niet altijd telefonisch contact mogelijk; de service is er om doorgegaan, maar ik vond het vervelend om te horen dat mijn vragen aan verkopend makelaar ineens door iemand anders behartigd werden ivm vakantie van Pascal; ik had iets meer advies mbt het uit te brengen bod verwacht.
Neemt niet weg dat we er samen uitgekomen zijn en dat ik heel erg blij was met de begeleiding van Pascal in de aanloop en de afhandeling van de aankoop van mijn woning! Heel hartelijk bedankt Pascal!

S Van Weerdenburg

Prima. Duidelijke, vriendelijke communicatie

Marcel Krull

Super blij de keuze te hebben gemaakt voor Libero als aankoopmakelaar! Duidelijke communicatie, scherp tarief en stap voor stap begeleid in het aankooptraject (en alles wat daarbij komt kijken).... Super blij de keuze te hebben gemaakt voor Libero als aankoopmakelaar! Duidelijke communicatie, scherp tarief en stap voor stap begeleid in het aankooptraject (en alles wat daarbij komt kijken). Heeft gezorgd voor een soepel proces zonder stress :-). Absolute aanrader voor iedereen die een aankoopmakelaar overweegt in te schakelen!

Snel, onafhankelijk en deskundig advies voor een redelijke prijs.
Goed bereikbaar en snelle reactie indien je nog vragen hebt.

Dankzij Libero Aankoop hebben wij met succes onze DROOMWONING kunnen kopen in deze moeilijke tijden. Door professioneel handelen en duidelijke stappenplan kwamen we niet voor verassingen te staan en... Dankzij Libero Aankoop hebben wij met succes onze DROOMWONING kunnen kopen in deze moeilijke tijden. Door professioneel handelen en duidelijke stappenplan kwamen we niet voor verassingen te staan en we zijn heel goed geholpen tijdens het kooptraject.
Onze speciale dank gaat uit naar Pascal. Met zijn uitstekende begeleiding en snelle en professionele handelingen is het grootste aankoop van ons leven, super verlopen. Wij hebben het contact met Libero Aankoop en Pascal zeer fijn gevonden en wij bevelen Libero Aankoop zeker aan!