Snelle reactietijd op mails en zijn duidelijk in het uitleggen van alle processen

Jeffrey Wiersma

Goed, soms wel lastig aan de telefoon te krijgen.

Natasja de Ruiter

Wij zijn erg tevreden! Er komt een hoop op je af tijdens het aankoopproces en dan is het ontzettend fijn als je alle praktische zaken aan een expert uit handen kan geven. Dat heeft Pascal van Libero... Wij zijn erg tevreden! Er komt een hoop op je af tijdens het aankoopproces en dan is het ontzettend fijn als je alle praktische zaken aan een expert uit handen kan geven. Dat heeft Pascal van Libero erg prettig gedaan. Het duidelijke stappenplan, de prettige communicatie en het snelle handelen hebben wij enorm gewaardeerd.
Kortom een fantastische service! Dankjewel Libero en Pascal.

Wij zijn ervan overtuigd dat we zonder Libero de woning niet hadden gekregen. En ondanks dat er twee partijen waren die meer geboden hadden is de woning toch naar ons gegaan. Vanwege gunstige... Wij zijn ervan overtuigd dat we zonder Libero de woning niet hadden gekregen. En ondanks dat er twee partijen waren die meer geboden hadden is de woning toch naar ons gegaan. Vanwege gunstige voorwaarden en (denken wij) omdat we serieuzer overkwamen met een aankoopmakelaar.

Telefonische bereikbaarheid kan wel iets beter.

Ik ben heel prettig en deskundig geholpen. Aanrader!

Irma van der Kuijl

Goede, duidelijke en snelle hulp.

Goede, duidelijke en snelle hulp.

Voor mij was het aankoop proces een ware hel. In het aankooptraject is er veel fout gegaan en heb ik als leek menig man achter hun broek aan moeten zitten om de gemaakte fouten op te lossen (notaris, financieel adviseur, hypotheekverstrekker).

Hierdoor ben ik Libero extra dankbaar voor de snelle maar vooral accurate service die zij hebben verleent. Alle zaken rondom Libero heb ik 100% vertrouwen in gehad. Korton, een service waar je een punt aan kunt zuigen. Hier zouden de andere instanties zeker wat van kunnen leren.

Patrick van der Aart

Als je, net als wij, een huis wil kopen waar je echt enthousiast over ben kan ik Libero zeker aanraden. Met de adviezen van Libero wordt de kans voor het kopen van je droomhuis aanzienlijk... Als je, net als wij, een huis wil kopen waar je echt enthousiast over ben kan ik Libero zeker aanraden. Met de adviezen van Libero wordt de kans voor het kopen van je droomhuis aanzienlijk groter.

Mikhael Quandt

Snel en professioneel! Ook vond ik het erg fijn dat ik altijd om advies kon vragen!

Prima dienstverlening, snelle en duidelijke communicatie. Fijn om bij elke stap begeleid te worden door iemand met ervaring en deskundigheid.

Martijn Banse

De start van de aankoop ging snel en vlot. De makelaar is goed bereikbaar en onderhoudt ook goed contact over het proces. Prima advies over het opstellen van een bod en de bouwkundige keuring. Het... De start van de aankoop ging snel en vlot. De makelaar is goed bereikbaar en onderhoudt ook goed contact over het proces. Prima advies over het opstellen van een bod en de bouwkundige keuring. Het bericht dat het bod geaccepteerd is kwam per e-mail. Ik had een telefoontje iets persoonlijker gevonden. Paar kleine foutjes in standaard bevestiging e-mail, maar dat werd gecorrigeerd.

In het koopcontract heeft de notaris een fout gemaakt (appartementsrecht ipv registergoed). Dit was niet gezien door Libero bij het controleren van het stuk, wel door de andere partij.
Voor de levering heeft de verkopende makelaar een bericht gestuurd over de laatste inspectie en de sleuteloverdracht. Dit bericht hebben wij niet van Libero binnengekregen waardoor we de oplevering gemist hebben. We hebben de opgeleverde staat middels foto's moeten bekijken en de sleutels later op de dag bij de verkopende makelaar opgehaald. Hier baalden we wel van.

Samenvattend; het was oké. De start was goed, de afronding rommelig. Al met al hebben we een hele fijne woning gekocht.