De dienstverlening van Libero is deskundig, snel en de communicatie is uitstekend.

Er was binnen 24 uur een prijsafspraak voor de woning die wij wilden hebben, ongeveer 3% onder de...

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze dienst! We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woning.

Kajoem Azad Khan

Aankoop door Libero is heel soepel verlopen. Vrijwel geen omkijken naar gehad.

Beste Kajoem,
Bedankt voor je reactie. Ons doel is ook dat jij als koper zo min mogelijk omkijken hebt naar de aankoop van de woning, daar zijn onze aankoopmakelaars immers voor!
We wensen je heel veel plezier met je nieuwe woning!

Danny Gerulis

Snelle reactie

Beste Danny,

Je geeft aan dat je een snelle reactie kreeg. Dit vinden wij ook erg belangrijk aangezien snel handelen het verschil kan maken. Wij zijn blij om te horen dat jij dit ook zo hebt ervaren.

Bram Berg

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening van Lebero Aankoop. Snelle en accurate informatie stroom, snel handelen. We houden een goed gevoel over bij deze gang van zaken en zijn ook erg blij met...

Hoi Bram,
Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze dienst. Dit is waar wij altijd naar streven! Libero Aankoop wenst jou heel veel plezier met je nieuwe woning!

Fijne snelle afhandeling.

Wij zijn erg tevreden met de dienstverlening. We werden goed op de hoogte gehouden van wat er speelde en waar we aan toe waren. Ook was verliep de communicatie goed.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, een tevreden klant is ons GOUD waard. Wij wensen jullie veel plezier in jullie nieuwe woning!

Prettig, snel, deskundig, ietwat onpersoonlijk door het telefonisch contact

Robert Van der Linde

Libero neemt je mee door het gehele traject met betrekking tot de aankoop van je woning. Bij ons ging alles supersnel en ze hebben ons super geholpen. Contact was prima; snelle antwoorden en als je...

Beste Robert,

Wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze dienst! Een tevreden klant is ons goud waard.

Sharmila Boer

Snelle reactie, ook 's avonds of in het weekend. Er werd goed overlegd over hoe ik het wil hebben. Er werd heel goed meegedacht. Ben blij dat ik Libero heb ingeschakeld, zelf was het me niet gelukt.

Joël

Vorig jaar hebben wij een huis aangekocht in Maassluis, het huis is begin Februari gepasseerd. Toen bleek helaas dat Libero zijn zaken niet op orde heeft. Het begon ermee dat de rekening van de...

Beste Joël,

Wij vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. De review geeft echter wel zaken aan die niet geheel kloppend zijn en daarover gaan wij graag met u in contact.