Meaghan Schoon

Bij de aankoop van mijn huis ben ik ontzettend goed geholpen door Libero. Mijn aankoopmakelaar was Pascal en hij heeft mij heel goed ondersteund in het aankoopproces. Als starter vond ik het best... Bij de aankoop van mijn huis ben ik ontzettend goed geholpen door Libero. Mijn aankoopmakelaar was Pascal en hij heeft mij heel goed ondersteund in het aankoopproces. Als starter vond ik het best spannend om in mijn eentje een huis te kopen, want er komt veel bij kijken. Een onafhankelijke aankoopmakelaar kan ik daarom ook aan elke starter aanbevelen. Pascal stond open voor vragen, was goed te bereiken en bracht een goed advies uit over het bod wat ik kon uitbrengen, zonder daarbij financieel onhaalbare voorstellen te doen. De service van Libero is duidelijk, transparant en snel. Ik heb het als prettig ervaren dat eigenlijk het hele proces van een huis kopen uit handen wordt genomen. Pascal diende voor mij het bod in en hield contact met de verkoopmakelaar en bij acceptatie van het bod werd ook alles geregeld: taxatie, bouwkundige keuring en controle van de (voorlopige) koopovereenkomst. Na drie keer een bod uit te hebben gebracht, is het dus gelukt om een huis te bemachtigen! Ik zou Libero in mijn omgeving zeker aanbevelen, want Pascal heeft een hoop onduidelijkheid, stress en geregel bij mij weggenomen. Ik ben erg tevreden over de service van Libero en met name over de hulp van Pascal!

Zorgvuldig en netjes in het contact. Wij denken dat de inzet van de libero-aankoopmakelaar maakte dat we het huis konden kopen wat wij wilden.

Beran Sagir

Goede contact gehad met Denise. Ze heeft me letterlijk geholpen met elke vraag die ik heb gesteld. Ben super tevreden met de service van Libero. Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Samen... Goede contact gehad met Denise. Ze heeft me letterlijk geholpen met elke vraag die ik heb gesteld. Ben super tevreden met de service van Libero. Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Samen met Denise de juiste bod uitgebracht waardoor ik de woning mag krijgen.

Johan de Jong

Fantastisch! Er is veel onzekerheid op de woningmarkt (krapte etc) en dan is het ontzettend fijn dat er een partij is die integraal meedenkt en -helpt bij een van de grootste aankopen van je leven.... Fantastisch! Er is veel onzekerheid op de woningmarkt (krapte etc) en dan is het ontzettend fijn dat er een partij is die integraal meedenkt en -helpt bij een van de grootste aankopen van je leven. Dat meedenken en meehelpen heeft Libero zonder meer vlekkeloos gedaan, waarbij middels korte lijntjes en snel schakelen vaart werd gehouden in het hele proces van een woning aankopen, er professionele tips en tricks werden gegeven, en per slot van rekening het ook is gelukt om de woning daadwekelijk aan te kopen (en daar gaat het om!). Libero zouden we dus zeker aanbevelen!

Philippe

Verkoop makelaar

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je review. Het is jammer dat we een review krijgen met deze score en dit commentaar, mede omdat we geen verkoopmakelaar zijn. We hebben je feedback ontvangen en we hebben daarbij... Bedankt voor je review. Het is jammer dat we een review krijgen met deze score en dit commentaar, mede omdat we geen verkoopmakelaar zijn. We hebben je feedback ontvangen en we hebben daarbij aangegeven dat we je graag ergens in tegemoet willen komen. Het is jammer dat je daar geen interesse in hebt.

Soepel, proactief en duidelijk

Annet van der Laan

Ik vond de dienstverlening heel goed. Heel erg vriendelijk, goede kennis van de huizenmarkt en een snelle manier van handelen. Dankzij Libero Aankoop verliep de aankoop van ons huis zeer goed.

Op en top tevreden over de begeleiding van Libero bij het bieden op mijn huis zonder jullie hulp was het mij nooit gelukt.

Uitstekend, goed concept. Volg de webinar om het concept te leren kennen

Snelle en goede communicatie. Het proces werd na contact vanuit ons snel opgestart en Denise heeft ons heel goed geholpen in het biedingsproces van de 2 woningen waar we op hebben geboden. Ook nadat... Snelle en goede communicatie. Het proces werd na contact vanuit ons snel opgestart en Denise heeft ons heel goed geholpen in het biedingsproces van de 2 woningen waar we op hebben geboden. Ook nadat ons bod werd geaccepteerd door de verkoper zijn de benodigde acties direct uitgezet.

We zijn dan ook hartstikke tevreden met Libero!