Een redelijk betrouwbare aankoop makelaar. Geen hoge kosten. Maar bereikbaarheid kan beter

Hi,
Hi,
Bedankt voor je terugkoppeling. We proberen natuurlijk altijd voor iedereen bereikbaar te zijn, maar we kunnen helaas niet iedereen tegelijk te woord staan. Uiteraard bellen we je altijd zo snel mogelijk terug!

Goed geholpen, fijn dat er mee wordt gedacht in het uit te brengen bod!

We vonden het fijn dat we de begeleiding kregen en daardoor wat meer werk uit handen konden nemen. we hebben goed advies gekregen en onze eerste bezichtiging heeft ook gelijk geleid tot de koop van... We vonden het fijn dat we de begeleiding kregen en daardoor wat meer werk uit handen konden nemen. we hebben goed advies gekregen en onze eerste bezichtiging heeft ook gelijk geleid tot de koop van die woning.

Reactie liberoaankoop.nl:

Het is jullie van harte gegund! Heel veel woonplezier in jullie nieuwe huis.

De onderhandelingen zijn snel en soepel verlopen. Contact was prettig en duidelijk. En dit allemaal voor een redelijke prijs.

Twan Velmans

Ik heb Libero via een webinar leren kennen met de gouden regels voor het aankopen van een woning. Zodra wij een huis vonden, hebben wij meteen Libero ingeschakeld.

Het is vooral fijn...

Het is vooral fijn dat je ontlast wordt, hierdoor kun je jezelf richten op het papierwerk en andere vraagstellingen wat er bij komt kijken. Wel zo prettig!

Libero is zoals ze reclameren "ze winden er geen doekjes omheen".

Vanuit mijn ervaring geef ik ze een 100% betrouwbaarheids label als ik deze mocht uitgeven.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wauw, Twan: wat een fijne review. Daar worden wij ontzettend blij van.
Ook namens Denise: bedankt!

Vlot, helder, vriendelijk, overzichtelijk en het eerste bod was in 1 keer raak. Heeft ons zeer veel zorgen gescheeld in een oververhitte markt, en we maken in de toekomst -zo nodig- graag weer... Vlot, helder, vriendelijk, overzichtelijk en het eerste bod was in 1 keer raak. Heeft ons zeer veel zorgen gescheeld in een oververhitte markt, en we maken in de toekomst -zo nodig- graag weer gebruik van Libero Aankoop.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je positieve feedback :)!

Karin de Jager

Komen de afspraken na.

Klaas de Jong

Matig

Beste Klaas,
Beste Klaas,
We vinden het jammer om te lezen dat je onze service als matig waardeert. Hoewel we er naar streven om elke aankoop succesvol af te ronden, was er in jouw geval helaas een betere koper, waarmee de verkopers verder zijn gegaan. In de huidige markt kan dit voorkomen, daarom betaal je ons helemaal niets, als de bieding niet geaccepteerd wordt.

Just Hartsuiker

Supergoed geholpen door Denise Hietland! Heel fijn dat er van alles op de achtergrond geregeld wordt (taxatie, bouwkeuring), zonder dat je daar zelf nog weer achteraan moet gaan. En alles voor een... Supergoed geholpen door Denise Hietland! Heel fijn dat er van alles op de achtergrond geregeld wordt (taxatie, bouwkeuring), zonder dat je daar zelf nog weer achteraan moet gaan. En alles voor een zeer scherpe prijs! Wij zijn bij drie hypotheekadviseurs geweest en iedere keer waren ze verrast door de lage kosten die we hadden gemaakt. Libero is een aanrader!

Hena Saeed

Alle stappen werden duidelijk uitgelegd.je kreeg veel informatie. En is zeker handig voor starters!