I am not happy about choosing Libero to be my guide in the purchase process. My agent, Pascal gave me a clear indication that all he cares about is finalizing the deal as soon as possible to move to... I am not happy about choosing Libero to be my guide in the purchase process. My agent, Pascal gave me a clear indication that all he cares about is finalizing the deal as soon as possible to move to the next customer. I almost always had to call or email him multiple times to get an answer. He questioned my trust to him after I asked to be on cc on every conversation he has with the seller party while I gave him space to do the negotiation on his own. He just became an extra pillar to manage instead of him taking some work from me - while this is the main reason to hire a purchase guide. All the mails he wrote was weaseling - incomplete answers to asked questions. In short, I regret working with Libero, it was not just a waste of money but also a waste of time which is more valuable than money.

Rutger van Haasteren

Uitstekende begeleiding bij het gehele traject na de bezichtiging. Ik vind het fijn om te weten dat zowel Libero als ik hetzelfde doel hebben: de juiste woning voor de juiste prijs.

Mijn persoonlijke aankoopmakelaar van Libero was Pascal Bleumink. Ik vond het erg prettig met hem werken, en hij heeft het in deze markt voor elkaar gekregen om 5% van de aankoopsom af te halen. Verder was hij altijd bereikbaaar voor vragen per telefoon, en zette hij vaart bij het hele proces.

Erg goede ervaring.

Edwin Kok

Prima begeleiding, snel contact met mijn contactpersoon. Je kan zelf heel veel regelen (en dat heb ik ook gedaan), waardoor de meerwaarde van de begeleiding op een gegeven moment vrij beperkt was.... Prima begeleiding, snel contact met mijn contactpersoon. Je kan zelf heel veel regelen (en dat heb ik ook gedaan), waardoor de meerwaarde van de begeleiding op een gegeven moment vrij beperkt was. Maar het is goed om stap voor stap begeleid te worden in het toch wel ingewikkelde traject om een huis te kopen, dus ik zou het de volgende keer zo weer doen.

Mirella De Beer

Hele goede ervaring met Libero aankoop, korte lijnen.
We hebben heel snel een bod gedaan, we moesten meteen een eindbod neerleggen. Meteen contact opgenomen en dezelfde dag lag het bod er. Hele goede ervaring met Libero aankoop, korte lijnen.
En na 2 dagen werden we gebeld dat het bod geaccepteerd was.
De bouwkundige,was ook een hele aardige man, die duidelijke informatie heeft gegeven.Het geeft ook een heel zeker gevoel,dat de koopakte wordt nagekeken. In deze gekke tijden,waar alles snel moet, is het wel erg fijn dat je een aankoopmakelaar in de hand neemt,die veel uit handen neemt.
Kortom een echte aanrader. Heel erg bedankt voor de service.

Marjolein Anthony

Wij zijn heel blij met de dienstverlening van Libero aankoop. Waarschijnlijk was het ons niet gelukt zonder hen. Ik heb de avond vóór de eerste bezichtiging van het huis wat we zouden gaan bekijken... Wij zijn heel blij met de dienstverlening van Libero aankoop. Waarschijnlijk was het ons niet gelukt zonder hen. Ik heb de avond vóór de eerste bezichtiging van het huis wat we zouden gaan bekijken een online training gevolgd van Libero, waarin werd verteld waar op te letten en wat te doen om je huis te kunnen krijgen. We vonden het een zeer waardevolle training. De volgende ochtend na de bezichtiging hebben we gelijk Libero gebeld en verteld dat we hun hulp goed konden gebruiken om ons droomhuis te krijgen, hoewel het lastig zou worden, vanwege hoge overbiedingen. We kregen snel een aankoopmakelaar gekoppeld, Pascal die ons op zeer professionele en vriendelijke wijze heeft begeleid en voor ons vanaf dat moment het onderhandelen met de makelaar heeft overgenomen. Het resultaat is dat we het huis hebben gekregen en voor maar ietsjes boven ons oorspronkelijke budget. Het verdere contact verliep met onze aankoopmakelaar en Libero verliep ook heel prettig en we raden iedereen aan met hen in zee te gaan. Een verkoopmakelaar neemt kopers met een aankoopmakelaar meestal toch serieuzer en hadden we dit niet gedaan, was het misschien aan onze neus voorbij gegaan. Verder vonden we de tarieven die Libero hanteert ook duidelijk. Geen onverwachtse andere kosten en ook een scherp tarief, met korting, door de online training die we de avond van tevoren hadden gevolgd. Kortom: doen!

Leo van Halewijn

Prettig en kordaat met kleine "lijntjes"

hsb

Als zeer matig, ik vind dat jullie wel heel makkelijk heel veel geld verdienen of beter gezegd durven rekenen. op cruciale momenten was onze man niet beschikbaar. bij de eind inspectie is men niet... Als zeer matig, ik vind dat jullie wel heel makkelijk heel veel geld verdienen of beter gezegd durven rekenen. op cruciale momenten was onze man niet beschikbaar. bij de eind inspectie is men niet aanwezig om mee te kijken, terwijl dat nou juist de momenten zijn waarop je een deskundige nodig hebt. ik vind het wel heel makkelijk om dat vanaf een computer te doen. met de rekening was men wel erg snel en natuurlijk zit alles dichtgetimmerd en hebben we daarvoor getekend maar dat doen de slimme ondernemers heel goed, beetje meer oog voor de mensen waar je het voor doet zou jullie sieren. nu zou ik iedereen adviseren om niet met jullie in zee te gaan.

Peter Arts

Zeer goed, snelle reactie via de mail en goede ondersteuning bij aankoopproces

Martin Breet

Het bepalen van ons bod ging toch wel anders dan wat er in de webinar werd voorgespiegeld. Het kwam nu op niets anders neer dan kijken naar de m2 prijs in de omgeving. Daarvoor hadden wij geen... Het bepalen van ons bod ging toch wel anders dan wat er in de webinar werd voorgespiegeld. Het kwam nu op niets anders neer dan kijken naar de m2 prijs in de omgeving. Daarvoor hadden wij geen aankoopmakelaar hoeven inschakelen.

Het viel mij erg tegen dat ik me steeds wanneer ik belde opnieuw moest voorstellen en uitleggen met welk huis wij bezig waren. De hele transactie duurde nog geen week, maar dat was blijkbaar nog te lang om te onthouden met welke klanten ze zich bezig hield. M.a.w. ik ervaar het als bijzonder onpersoonlijk, maar dat is uiteraard ook weer inherent aan een internetmakelaar.

Het nakijken van de koopovereenkomst geeft wat extra gevoel van veiligheid.

Het was makkelijk dat de technische meeloopkeuring en taxatie inbegrepen zijn.

Al met al vraag ik me af of wij "value for money" hebben gekregen.

Renske Damen Leffelaar

Efficiënt, betrouwbaar en snel