Anneleen Freriksen

Nadat we een huis bezichtigd hadden, hebben we onze aankoopmakelaar van Libero ingeschakeld. Ze reageerde direct via de mail en dezelfde dag had ze nog een bod geplaatst voor ons, de... Nadat we een huis bezichtigd hadden, hebben we onze aankoopmakelaar van Libero ingeschakeld. Ze reageerde direct via de mail en dezelfde dag had ze nog een bod geplaatst voor ons, de onderhandelingen gedaan en hadden we een geaccepteerd bod. Als je telefonisch overleg/advies wil is dat ook geen probleem. Het stappenplan is heel overzichtelijk een geeft houvast in het aankoopproces waarbij er veel op je afkomt. Daarnaast wordt alles ook nog eens netjes in de mail uitgelegd en wordt er veel uit handen genomen. Enige minpunt is dat het lijkt alsof je een all-in pakket kiest, maar dan voor een bouwkundig rapport weer extra moet betalen. Gelukkig was dat rapport in onze situatie niet nodig.

Leoni Tromp

Pascal heeft ons geholpen met de aankoop van onze woning. We waren erg content met de samenwerking, communicatie en transparantie.
We hadden een prijsakkoord over de aankoop van een woning....
We hadden een prijsakkoord over de aankoop van een woning. Nog geen uur later bleek dat er een andere woning waar we eerst over in onderhandeling waren geweest, toch weer beschikbaar was voor ons.
Ondanks dat dit financieel niet gunstiger zou zijn voor Libero, heeft Pascal ons hier eerlijk over geïnformeerd en vroeg het aardig wat van zijn flexibiliteit. Uiteindelijk hebben we namelijk toch voor de eerste woning gekozen! Wij zouden de samenwerking met Libero voor iedereen aanbevelen.

Ricardo van Doren

Super hulp. helemaal ontzorgt en toch wat van de vraagprijs af weten te krijgen.
De mails met tips die er af en toe komen zijn ook erg fijn. Zoals we laatst over de fiscale aftrekbaarheid van verschillende kosten. Scheelt ook een hoop uitzoekwerk.

Super tevreden. In eerste instantie waren we overboden, maar naderhand hebben we toch ons droomhuis weten te kopen. Mede dankzij Libero verliep alles soepel en hebben we geen stress gehad. Ik raad... Super tevreden. In eerste instantie waren we overboden, maar naderhand hebben we toch ons droomhuis weten te kopen. Mede dankzij Libero verliep alles soepel en hebben we geen stress gehad. Ik raad het iedereen aan. Bedankt Libero!

Mayra Geuzinge

Zeer vakkundig en fijn geholpen bij de aankopp van ons huis. Met vragen konden we altijd bij ze terecht. Ik zou Libero Aankoop zeker aanraden!

Zeer kundig, vriendelijk en snel. Precies wat je wenst als je (voor het eerst) een woning koopt. Voelde ook vertrouwd en dat heb je nodig bij een dergelijke aankoop. Ga er voor en kies voor Libero.

Wij raden iedereen aan om een aankoopmakelaar in de arm te nemen om in deze tijden de meeste kans te maken op een droomhuis. Omdat Libero alleen aankoop en geen verkoop doet denken wij dat ze daarom... Wij raden iedereen aan om een aankoopmakelaar in de arm te nemen om in deze tijden de meeste kans te maken op een droomhuis. Omdat Libero alleen aankoop en geen verkoop doet denken wij dat ze daarom zo eerlijk mogelijk kunnen handelen. Aan Pascal merk je dat hij veel ervaring heeft. Toch betrekt hij je overal bij als je dat wilt. Hij heeft het snel voor elkaar gekregen om ons droomhuis te kunnen komen. Soms ging het voor ons net iets te snel, maar daardoor wonen wij inmiddels wel in ons droomhuis! Libero's online platform is erg fijn, zodat je status kan controleren. Kortom: wil je je droomhuis kopen, raadpleeg Libero!

Gijs Hendrix

Snelle reactie, prettig contact

Duidelijk en to the point

Lot

Niet doen! Weinig communicatie wanneer je het juist nodig hebt. We zagen fouten in de koopakte en bedragen die niet waren besproken met ons waardoor we niet konden tekenen. Stel we hadden wel onze... Niet doen! Weinig communicatie wanneer je het juist nodig hebt. We zagen fouten in de koopakte en bedragen die niet waren besproken met ons waardoor we niet konden tekenen. Stel we hadden wel onze handtekeningen gezet dan liepen we een risico van 80.000 euro.Schandalig grote fouten door het vooraf niet even met ons door te nemen. Taxatie die niet doorging en verplaatst zonder dat wij hiervan op de hoogte waren en wij in tijdnood kwamen met het financiele plaatje..komt allemaal neer op geen betrokkenheid en communicatie. Volledig gemist, doen we NOOIT weer. Uiteindelijk alles zelf gedaan en rekening wel moeten betalen..Klacht ingediend...