Annoniem

De communicatie is helder, er wordt goed meegedacht en men heeft de juiste info paraat.

Wat wel jammer is, is dat ze niet mee kunnen gaan, maar dit was voor mij geen issue omdat ik een groot zoekgebied had en niet voor ieder regio een aankoopmakelaar wil gaan zoeken.

Wat mij wel opviel is dat ze niet echt populair zijn bij sommige verkoopmakelaars, dit komt de gunfactor niet ten goede. Waarom dit is heb nooit kunnen achterhalen.

Conclusie, uitstekend professionele partij, die ik zeker aanbeveel, maar controleer wel wat de verkoopmakelaar van ze vindt.

Herman

Professioneel

Nathan

Goede en prettige informatieverschaffing, altijd bereikbaar voor vragen en heel fijn geholpen met de extra stappen toen de verkoopmakelaar moeilijk begon te doen.

Ser

Vreselijk commercieel

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Ser. Ik kan helaas niets op jouw review zeggen, want jouw gegevens zijn niet bekend bij ons. Jammer dat je ons zo beoordeeld hebt!

Laura

Snelle service, duidelijke communicatie

Hoi Laura,
Bedankt voor jouw leuke review. :)
Via deze weg nogmaals van harte gefeliciteerd met de aankoop van de nieuwe woning en veel plezier ervan!

C. van Kuijk

Gemakkelijk

Hoi C. van Kuijk,
Bedankt voor je positieve beoordeling! :)

Marjo

Uitstekende begeleiding omtrent de aanschaf van ons nieuwe huis.
Wanneer ik een vraag had reageerde Pascal supersnel.

Hoi Marjo!
Bedankt voor je positieve feedback, leuk om te lezen. :)
Veel plezier van jullie nieuwe woning!

Wildan

Good and logical advice, quick response

Heiko

Correct, snel, deskundig, betrouwbaar

Richella

De medewerkers van Libero zijn snel en goed bereikbaar. Er wordt helder gecommuniceerd en volledig meegedacht in het aankoopproces, waardoor alles goed verloopt. Kon het haast niet geloven dat het... De medewerkers van Libero zijn snel en goed bereikbaar. Er wordt helder gecommuniceerd en volledig meegedacht in het aankoopproces, waardoor alles goed verloopt. Kon het haast niet geloven dat het nog (zo snel) zou lukken in deze oververhitte woningmarkt. Ik ben erg blij dat Patrick van Libero mij hier bij geholpen heeft.