Jos kuiper

Vakkundig, snel, behulpzaam.

Maarten Schmöhl

Goed en professioneel. Ik mis zelf het persoonlijke contact. Het menselijke aspect. De aankoop van een woning is een grote gebeurtenis en geeft mij op sommige terreinen onzekerheid. Dat is ook de... Goed en professioneel. Ik mis zelf het persoonlijke contact. Het menselijke aspect. De aankoop van een woning is een grote gebeurtenis en geeft mij op sommige terreinen onzekerheid. Dat is ook de reden dat ik jullie ingeschakeld heb. Het voornamelijk communiceren via e-mail vind ik dan een lastige.

Kamil

Good Service. Staff return your calls back within 12hours. Financial Support Team are very good. Also, services are offered in English for those who aren't 100% fluent in Dutch.

Deborah

Het initiatief ligt duidelijk bij de klant, maar vragen worden duidelijk en met geduld beantwoord.

Wesley

Proces van aankoop via Libero Aankoop is wederom soepel verlopen.

Hoi Wesley,
Bedankt voor je leuke review!

Mark-jan

Too

Hoi Mark-Jan,
Bedankt voor je positieve review!

Peter

Matig behulpzaam

Hoi Peter,
Hoi Peter,
Bedankt dat jij je review telefonisch hebt toegelicht aan mij. Jammer dat onze werkwijze niet helemaal overeen kwam met wat jij ervan verwacht had. We wensen jou veel plezier van je nieuwe woning!

Marlon

Prettig en proffesioneel

Hoi Marlon,
Bedankt voor je leuke review!

Yvonne de Ruijter

Een prima alternatief voor een dure aankoopmakelaar als je zelf in staat bent een actieve rol te spelen in de aankoop van jouw huis en weet wat je financieel aan kunt. De makelaar vanuit Libero... Een prima alternatief voor een dure aankoopmakelaar als je zelf in staat bent een actieve rol te spelen in de aankoop van jouw huis en weet wat je financieel aan kunt. De makelaar vanuit Libero werkt ondersteunend en stimulerend, is bemiddelaar en onderhandelaar.
Neemt het contact met de verkoopmakelaar op zich en staat je bij waar nodig. Helpt met het beoordelen van de koopovereenkomst vanuit zijn expertise. Ik ben een tevreden klant bij de aankoop van mijn vijfde huis.

Reactie liberoaankoop.nl:

Hoi Yvonne, bedankt voor je leuke review! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening :)