Bedankt for alles!

Melano Milan

Hele fijne samenwerking, goede begeleiding en voor vragen staan jullie ook open zelfs bij afwezigheid wordt dit goed aangepak. Wij zijn super tevreden met de aankoop van ons toekomstige huis.

Jaap Kuiper

Blij, uiteraard, dat we het huis hebben gekregen, na bieding. De rol van Libero is denk ik groter in een "normale" huizen-markt, waar onderhandeld kan worden over de prijs. Bij een bieding bepaal je... Blij, uiteraard, dat we het huis hebben gekregen, na bieding. De rol van Libero is denk ik groter in een "normale" huizen-markt, waar onderhandeld kan worden over de prijs. Bij een bieding bepaal je toch zelf tot hoever je wilt gaan. Proces-matige aanpak, wel goed, maar die op zich niet heel veel waarde toevoegt.

Patrick Blijs

Zeer prettig contact wat makkelijk verliep. In ons geval was Denise Hietland heel benaderbaar en ze dacht met alles mee. We konden snel schakelen en daardoor ook snel het juiste bod uitbrengen wat... Zeer prettig contact wat makkelijk verliep. In ons geval was Denise Hietland heel benaderbaar en ze dacht met alles mee. We konden snel schakelen en daardoor ook snel het juiste bod uitbrengen wat ons het huis op heeft geleverd. Heel erg blij mee.

I think technically all the agreed services were provided but as a new buyer, the connection that I expected with your agent was missing since he never tried to build that up.
So it was...
So it was strictly professional.

Wij zijn zeer tevreden over de service die Libero Aankoop heeft geleverd tijdens het succesvol aankopen van ons huis in een oververhitte markt. Pascal stond altijd open voor vragen of advies en het... Wij zijn zeer tevreden over de service die Libero Aankoop heeft geleverd tijdens het succesvol aankopen van ons huis in een oververhitte markt. Pascal stond altijd open voor vragen of advies en het is fijn om terug te kunnen vallen op een professional, als je als starter je eerste huis gaat kopen!

Uitstekend want:
Zeer snelle reactie op vragen vaak al binnen een paar uur
Prima aankoopprijs bedongen
Snel zaken geregeld zoals: taxatie, bouwkundig onderzoek en de notaris. Uitstekend want:
Zeer snelle reactie op vragen vaak al binnen een paar uur
Prima aankoopprijs bedongen
Snel zaken geregeld zoals: taxatie, bouwkundig onderzoek en de notaris.

Ben zeer tevreden over de geboden service!

Snelle reactietijd op mails en zijn duidelijk in het uitleggen van alle processen

Jeffrey Wiersma

Goed, soms wel lastig aan de telefoon te krijgen.

Natasja de Ruiter

Wij zijn erg tevreden! Er komt een hoop op je af tijdens het aankoopproces en dan is het ontzettend fijn als je alle praktische zaken aan een expert uit handen kan geven. Dat heeft Pascal van Libero... Wij zijn erg tevreden! Er komt een hoop op je af tijdens het aankoopproces en dan is het ontzettend fijn als je alle praktische zaken aan een expert uit handen kan geven. Dat heeft Pascal van Libero erg prettig gedaan. Het duidelijke stappenplan, de prettige communicatie en het snelle handelen hebben wij enorm gewaardeerd.
Kortom een fantastische service! Dankjewel Libero en Pascal.