Soepel, proactief en duidelijk

Annet van der Laan

Ik vond de dienstverlening heel goed. Heel erg vriendelijk, goede kennis van de huizenmarkt en een snelle manier van handelen. Dankzij Libero Aankoop verliep de aankoop van ons huis zeer goed.

Op en top tevreden over de begeleiding van Libero bij het bieden op mijn huis zonder jullie hulp was het mij nooit gelukt.

Uitstekend, goed concept. Volg de webinar om het concept te leren kennen

Snelle en goede communicatie. Het proces werd na contact vanuit ons snel opgestart en Denise heeft ons heel goed geholpen in het biedingsproces van de 2 woningen waar we op hebben geboden. Ook nadat... Snelle en goede communicatie. Het proces werd na contact vanuit ons snel opgestart en Denise heeft ons heel goed geholpen in het biedingsproces van de 2 woningen waar we op hebben geboden. Ook nadat ons bod werd geaccepteerd door de verkoper zijn de benodigde acties direct uitgezet.

We zijn dan ook hartstikke tevreden met Libero!

Toine Hermans

Efficiënt ,duidelijk en snel

Raymond Soesbergen

In deze hectische huizenmarkt heb ik de handelingssnelheid van de Libero medewerker als zeer effectief ervaren. Dit heeft ons wellicht een voorsprong gegeven op andere huizenzoekers. Ook de zeer... In deze hectische huizenmarkt heb ik de handelingssnelheid van de Libero medewerker als zeer effectief ervaren. Dit heeft ons wellicht een voorsprong gegeven op andere huizenzoekers. Ook de zeer uiteenlopende en mogelijk 'minder slimme'vragen van mijn kant zijn snel en helder beantwoord. Een positieve ervaring dus!

Bedankt for alles!

Melano Milan

Hele fijne samenwerking, goede begeleiding en voor vragen staan jullie ook open zelfs bij afwezigheid wordt dit goed aangepak. Wij zijn super tevreden met de aankoop van ons toekomstige huis.

Jaap Kuiper

Blij, uiteraard, dat we het huis hebben gekregen, na bieding. De rol van Libero is denk ik groter in een "normale" huizen-markt, waar onderhandeld kan worden over de prijs. Bij een bieding bepaal je... Blij, uiteraard, dat we het huis hebben gekregen, na bieding. De rol van Libero is denk ik groter in een "normale" huizen-markt, waar onderhandeld kan worden over de prijs. Bij een bieding bepaal je toch zelf tot hoever je wilt gaan. Proces-matige aanpak, wel goed, maar die op zich niet heel veel waarde toevoegt.