Lezen123

CMM

Een zonne-leesbril besteld: zeer tevreden over. Mooi en stevig, voor die prijs. En een ' gewone' leesbril. Niet tevreden over. Te kwetsbaar brilletje. Dus ik heb toch steeds die van de Hema op mijn...

Ik koop vaker leesbrillen bij jullie, maar de twee die ik nu gekocht had, vielen mij heel erg tegen.
Het leken wel kinderbrillen. Geen gezicht! Het zou beter zijn de bril op een foto met...

Reactie Lezen123:

Goedemorgen mevrouw Breijer,

Hartelijk dank voor uw review! Hier zijn we enorm blij mee omdat we graag onze producten en service afstemmen op de wens van de klanten.

Wat vervelend dat de bestelde brillen niet geheel naar wens zijn. Ik zie dat wij de brillen van u retour hebben mogen ontvangen en deze direct aan u zijn terugbetaald.

Wist u dat u onder het kopje "details" bij elke bril de afmetingen terug kunt vinden? We begrijpen echter dat het lastig is het formaat van een bril in te schatten, ieder hoofd is natuurlijk anders. Artikel 214 is zelfs een van onze best verkochte items op dit moment.

Omdat veel brillen aangekocht worden door zowel mannen als vrouwen, vinden we het erg lastig hier een geschikt model voor te vinden. Wel zijn we bezig met het bewerken van front foto's, zodat ze afmetingen duidelijker worden weergegeven.

Hopelijk mogen wij u toch nog eens voorzien van een hippe leesbril!

Fijne dag :)

Team Lezen123.nl
info@lezen123.nl
0168-321 780

Geweldig altijd als ik bestel en of koop in de winkels waar uw brillen verkocht worden

Nu kreeg ik alleen 1 doosje leeg binnen?!

Ben Zeijpveld

Als je meerdere brillen wil bestellen gaat dat heel lastig,je doet je eerste bril in je w mandje maar dan kan je niets aanklikken om verder te winkelen..

Reactie Lezen123:

Goedemorgen Ben,

Hartelijk dank voor uw review!
Kijk hier hebben we iets aan.. In de winkelmand zit wel een knop "verder winkelen" en als u een artikel aan uw winkelmand heeft toegevoegd kunt u wel verder in het menu, maar ik snap wat u bedoeld! We duiken er gelijk even in :)

Team Lezen123.nl
info@lezen123.nl / 0168-321 780

Karin

Beste, ik wil even melden dat 1 van de rode brillen die we bestelde scheef is en niet kan recht getrokken, wilt U dat ik deze terug stuur?
Ik vind dit zo zonde omdat ze toch wel een prijsje...

Leuke modellen, snelle levering, goed verpakt.