Lezen123

Yvon

Snel, goed verpakt en al meer dan 10 jaar mijn brillenzaak

Hanneke Moonen

Eerste keer besteld . supersnel en netjes afgehandeld .Volgende bril bestel ik hier zeker weer .

Machteld Rookhuijzen

Ik dacht een wat meer kwalitatieve bril te kopen (25 euro) maar het stelt niet veel voor. Ben meer blij met mijn leesbril van de Flying Tiger dan deze bril. De bril kraakt en piept en een poot staat... Ik dacht een wat meer kwalitatieve bril te kopen (25 euro) maar het stelt niet veel voor. Ben meer blij met mijn leesbril van de Flying Tiger dan deze bril. De bril kraakt en piept en een poot staat half scheef. Dit is geen 25 euro waard. Helaas had ik de verpakking al weggegooid anders had ik de bril retour verzonden.

Reactie Lezen123:

Goedemorgen mevrouw Rookhuijzen,
Allereerst hartelijk dank voor uw review!
Wij verbeteren graag onze service en producten, dit kan mede door feedback van onze klanten.
Wat vervelend...
Goedemorgen mevrouw Rookhuijzen,
Allereerst hartelijk dank voor uw review!
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw bestelde Polaroid leesbril.
Het klinkt alsof de schroefjes er niet lekker in zitten. Ik stuur u direct een mail, uiteraard lossen wij het graag zo snel mogelijk voor u op.
Ilja | Team Lezen123.nl
0168 - 321 780