Lezen123

Philippe Smeyers

Bril van zeer slechte kwaliteit, reeds gebroken na 4 dagen, en dit voor een dure leesbril.
Een nieuw exemplaar gratis gekregen. Hopelijk gaar deze wat langer mee.?

Kris Vandebon

Verzending duurder als aanvankelijk gedacht.

Reactie Lezen123:

Goedemorgen!
Hartelijk dank voor uw review.
Goedemorgen!
Hartelijk dank voor uw review.
Bij orders tot €25 rekenen wij verzendkosten, hierdoor kunnen wij de prijzen van onze brillen eerlijk en laag houden. Helaas is brievenbuspost naar België niet mogelijk en versturen wij naar België via PostNL pakketdienst. Dit is inderdaad iets duurder dan gewenst, echter betaald u alleen de PostNL kosten, hier zit geen marge op :)
Veel plezier van uw nieuwe leesbril!
Team Lezen123.nl

yvonne van Hooft

Al jaren ben ik klant en tevreden . Wat ik leuk zou vinden om de brillen via een foto op iemand te zien . Dan kan ik beter kiezen en het formaat zien.

Ingrid Nootebos

Goede, duidelijke website. Prima communicatie. Snelle levering, voldoende keuze

Cor Quirijns

Fijne brilletjes (mr59) en super service!

Tom van Dam

Proaktieve aktie houding van personeel na mislukte betaalaktie

Ped

De duikbrillenzen die ik besteld had waren beschadigd. Na één belletje meldde de vriendelijke medewerker dat ze mij direct nieuwe lezen zou sturen. Ik had ze twee dagen later in huis. De lenzen... De duikbrillenzen die ik besteld had waren beschadigd. Na één belletje meldde de vriendelijke medewerker dat ze mij direct nieuwe lezen zou sturen. Ik had ze twee dagen later in huis. De lenzen bevallen mij geweldig. Hartelijk dank nog voor de service.