Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
9.8/10
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
9.8/10
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
9.8/10
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
9.8/10
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

FA Arnold

Goede ervaring. Correct en snelle reactie op vragen en opmerkingen. De zaak tot een goed einde weten te brengen.

H.P. Mulder

Goede communicatie, afspraken, gedreven en professioneel

M. van Zaanen

Mr. Thomas van Dijk is de meest vakkundige (letselschade)advocaat die men zich kan voorstellen. Nadat ik eerst een reguliere advocaat op mijn zaak had gezet die werkelijk zeer weinig presteerde en... Mr. Thomas van Dijk is de meest vakkundige (letselschade)advocaat die men zich kan voorstellen. Nadat ik eerst een reguliere advocaat op mijn zaak had gezet die werkelijk zeer weinig presteerde en goed was voor het declareren van (hoge)rekeningen, was mr. Van Dijk een verademing.
Zeer integer, begrip voor mijn situatie en een goede schadeloosstelling voor elkaar gekregen, tegen een schappelijk honorarium. Chapeau! Van harte aanbevolen (beter bestaat niet)!

Ronald Visser

Thomas van Dijk is een zeer kundige jurist. Zodra hij de haalbaarheid ziet van verhaal dat laat hij niet meer los.

Zeer goede ervaring!

E.E. Lejewaan-Arnold

Mijn broer heeft mij uw naam genoemd. Ik ben daar heel blij mee, want al het goede wat hij heeft genoemd is waar gebleken.

Zeer prettig contact! Veel vertrouwen in Mr. v Dijk. Belt altijd snel terug als hij door omstandigheden niet zelf aan de telefoon kan komen. Daar ik (we) van zijn kennis moeten uitgaan, kan ik... Zeer prettig contact! Veel vertrouwen in Mr. v Dijk. Belt altijd snel terug als hij door omstandigheden niet zelf aan de telefoon kan komen. Daar ik (we) van zijn kennis moeten uitgaan, kan ik alleen zeggen :prima.

Chantal den Hertog

Mr. Van Dijk benaderd om bij te staan, na een aanrijding met whiplash als gevolg.
Zeer goed bijgestaan, kon goed terecht met mijn vragen, goed advies waar nodig en heb zeker het idee dat alle mogelijkheden zijn bekeken.

Sashwita

Na vele teleurstellingen in andere belangenbehartigers ben ik terecht gekomen bij de heer van Dijk.
Het was meteen goed. De heer van Dijk is deskundig, punctueel, luistert goed en neemt alle zorgen uit handen.

Margret Vermeulen

N.a.v. medische fout heeft Mr. van Dijk mijn belangen behartigd met uitstekend resultaat. Prettig in de contacten, eerlijk in de te verwachten resultaten en altijd zeer correct. Het belang van de... N.a.v. medische fout heeft Mr. van Dijk mijn belangen behartigd met uitstekend resultaat. Prettig in de contacten, eerlijk in de te verwachten resultaten en altijd zeer correct. Het belang van de cliënt staat voorop.