Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Herman van der Spek

Mr. Thomas van Dijk is een zeer ervaren jurist met een emphatisch vermogen. Hij kan zich goed inleven in de situatie en de gevoelens van anderen. Hij heeft ons op het juiste moment de kracht gegeven... Mr. Thomas van Dijk is een zeer ervaren jurist met een emphatisch vermogen. Hij kan zich goed inleven in de situatie en de gevoelens van anderen. Hij heeft ons op het juiste moment de kracht gegeven om door te gaan en het proces positief af te ronden.

M.Lammouy

Prima bedrijf

Nick

Thomas is zeer vakkundig en denkt in oplossingen bij elke situatie. Tevens altijd bereikbaar en binnen een dag reactie per email.

Boudewijn

Ben zeer tevreden over de hulp die mij geboden is en het prettige contact dat ik heb gehad. Afspraak is afspraak en kan iedereen dit advocatenkantoor aanbevelen.

Willem Vlot

Uitmunted! Zowel vakinhoudelijk als praktisch. Uitstekende en efficiente communicatie. To the point!

Folkert Bruggeman

In eerste instantie een goed gesprek met veel daadkracht in woord door van Dijk.

Van deze daadkracht was in de procedure helaas weinig te merken; heeft ons niet naar behoren vertegenwoordigd en onze onderhandelingspositie verzwakt. Hierdoor het met hem besproken minimale resultaat niet behaalt.

Naar mijn idee is de uitgangspositie van van Dijk om zo snel mogelijk te declareren en niet om de belangen van zijn cliënt voorop te stellen.

Bovendien heeft van Dijk het vrijblijvende intakegesprek (twee maal genoemd op de voorpagina van zijn website) in rekening gebracht, kosten 400 euro excl. BTW.

Cliente K.

Enorm tevreden over de heer Van Dijk. Zeer deskundig en voelde mij altijd gehoord en geholpen. De heer Van Dijk heeft oprecht hart voor de zaak. Ik zou hem zeer zeker aanbevelen bij een kennis of... Enorm tevreden over de heer Van Dijk. Zeer deskundig en voelde mij altijd gehoord en geholpen. De heer Van Dijk heeft oprecht hart voor de zaak. Ik zou hem zeer zeker aanbevelen bij een kennis of relatie.

O.M.L. Bongers

Zeer deskundig, toonde initiatief, kwam afspraken altijd na, was realistisch en gaf geen valse hoop

C.Ramspek

Zeer professionele en deskundige hulp. Ik zou mr. van Dijk aan eenieder aanbevelen. Hij heeft in een moeilijke periode veel stress kunnen wegnemen en altijd vanuit mijn belangen gehandeld.