Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Giorgi kotchlamazashvili

Alle alle sterkste en doorzetter is Thomas van dijk .
Ik ben zeer dankbaar voor hem .
Ik raad aan iedereen naar Thomas te gaan .

Leo van Es

Op aanraden van een kennis is na een ernstige hondenbeet contact opgenomen met meester van Dijk. Hij heeft de kwestie voortvarend opgepakt en ons met zijn deskundigheid bijgestaan in de afwikkeling... Op aanraden van een kennis is na een ernstige hondenbeet contact opgenomen met meester van Dijk. Hij heeft de kwestie voortvarend opgepakt en ons met zijn deskundigheid bijgestaan in de afwikkeling van de zaak. Ook na het jammerlijke overlijden van de cliënt heeft hij zich ingezet om voor de nabestaanden te bewerkstelligen dat een affectie vergoeding werd uitgekeerd. Onder de trieste omstandigheden heeft de heer van Dijk voor ons deze zakelijke kant van de trieste gebeurtenissen adequaat afgewikkeld. Nog terzijde vermeld ik dat de heer van Dijk altijd goed bereikbaar en snel reageerde op bijvoorbeeld email berichten.

Wed

Meneer van Dijk heeft de juiste kennis & kunde in huis. Hij heeft ons heel goed bijgestaan.

M. Meuldijk

Plezierig, discreet, consciëntieus

Badal

Prettig, snel en duidelijk.

Youssef

Hele goede ervaring. Top bedrijf!

Advocatenkantoor Thomas van Dijk

Ik ben erg tevreden met dit bedrijf, na al die jaren heeft meneer van Dijk alles op alles gedaan om mij zo goed mogelijk te ondersteunen. Ook de juiste mensen 'partijen' hiervoor ingezet om mij zo... Ik ben erg tevreden met dit bedrijf, na al die jaren heeft meneer van Dijk alles op alles gedaan om mij zo goed mogelijk te ondersteunen. Ook de juiste mensen 'partijen' hiervoor ingezet om mij zo goed mogelijk te kunnen begeleiden bij mijn nieuwe vorm van leven gezien mijn letsel.

Meneer van Dijk houdt mij altijd goed op de hoogte van de stand van zaken, ook de communicatie is altijd fijn en snel. Als ik iets niet goed begreep kon ik altijd een afspraak maken om mijn vragen te stellen.

G.dijkhuizen

De Heer van Dijk is een zeer kundige man hij heeft mij goed geholpen met.mijn zaak een aanrader.
G.dijkhuizen Delft

Maricia de Man

Mijn ervaring met het bedrijf zijn zeer positief

A. Hathout/ chronotax

Professionele en betrouwbaar, wat een unieke ervaring geeft.
Uitstekende bedrijf.