Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

L. de Beer

Mijn ervaring met mr Van Dijk is positief.

Monique

Zeer professioneel, adequaat, voortvarend en empathisch!

E.JVogel-Rust

Goede ervaring met mr. van Dijk En hield ons goed op de hoogte

Mevrouw S.H. Jansen van Galen

Mijn ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. Van Dijk, is dat zijn professionele aanpak en begeleiding naar grote tevredenheid zijn verlopen. Het is een grote opluchting en verlichting, als er tijdens... Mijn ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. Van Dijk, is dat zijn professionele aanpak en begeleiding naar grote tevredenheid zijn verlopen. Het is een grote opluchting en verlichting, als er tijdens letsel en een lange revalidatie hiervan bijstand verleend wordt en alle papierwerk (wat werkelijk een vreselijk bolwerk is en onoverzichtelijkheid snel ontstaat) uit handen gegeven kan worden. Bij behoefte aan contact, gebeurde dit binnen 8 uur en dat geeft vertrouwen. Mijn dank!!

Uitstekende juridische bijstand. Rustige maar doortastende werkwijze. Prettige persoonlijkheid. Aan te bevelen.

A.G.J. van Duijnhoven

Thomas van Dijk is een zeer ervaren ,vakkundig en betrokken letselschade advocaat. Onlangs heeft hij de zaak van mijn zoon, die door een verkeersongeval ernstig hersenletsel heeft opgelopen, naar... Thomas van Dijk is een zeer ervaren ,vakkundig en betrokken letselschade advocaat. Onlangs heeft hij de zaak van mijn zoon, die door een verkeersongeval ernstig hersenletsel heeft opgelopen, naar volle tevredenheid en met een uitstekend resultaat weten te schikken met de aansprakelijke verzekeraar. Hij is 100% betrouwbaar, werkt hard, is zeer communicatief en overlegt altijd voor hij verdere stappen onderneemt. Hij is altijd zeer snel in het beantwoorden van e-mails en is ook telefonisch altijd bereikbaar. Kortom, een zeer goede keuze wanneer u (helaas) een letselschade advocaat nodig heeft.

Goede ervaring ??

Goede en prettige ervaring met Letselschadeadvocaat Mr. T. van Dijk.

Mr. Van Dijk heeft mij in twee zaken bijgestaan. Hij is zeer duidelijk, geeft geen valse hoop en doet exact wat hij aangeeft te doen. Mijn eerste zaak bleef, bij maar liefs, drie advocaten liggen en... Mr. Van Dijk heeft mij in twee zaken bijgestaan. Hij is zeer duidelijk, geeft geen valse hoop en doet exact wat hij aangeeft te doen. Mijn eerste zaak bleef, bij maar liefs, drie advocaten liggen en duurde maar voort, zelfs nadat ik een deelgeschil had gewonnen werd er niet doorgepakt. Mr. Van Dijk heeft mijn zaak opgepakt en ging meteen aan de slag. Na een aantal maanden werd de zaak geschikt. Mijn tweede zaak heeft, minder dan één jaar geduurd, deze is ook geschikt.
Mr. Van Dijk is een zeer integere man en een enorm kundige advocaat. Het kantoor is goed bereikbaar, de secretaresses zijn vriendelijk meelevend. Ik kan zijn kantoor dan ook aan iedereen aanbevelen.

(Ik ben sinds 2015 client van mr. Van Dijk, een groot verschil met letselschadeadvocaten die ik in het verleden heb gehad.)

-Erg deskundig
-Letselschadeadvocaat enkel voor...

-Erg deskundig
-Letselschadeadvocaat enkel voor slachtoffers
-Hij reageert heel snel per mail, beantwoord alle vragen en komt alle afspraken na.
-Behulpzaam en denkt graag mee in de zaak