Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Dhr. Van Dijk is een advocaat die duidelijke afspraken maakt en goed aan ze afspraken houdt. Prima advocaat! En zeker een aanrader

L.A. de Vries, echtgenoot van Mw. E. de Vries

Heel open en informatief naar cliënt. De informatie was altijd duidelijk en altijd meedenkend. Het geheel altijd in prettige sfeer.

Ik heb de heer van Dijk ervaren als een zeer prettige persoon met heel veel ervaring.

Annalies

Na een 1e afspraak, met duidelijke uitleg over de werkwijze van advocatenkantoor van Dijk, besloot ik mijn zaak in handen te geven van dit kantoor. Heer van Dijk heeft kennis van zaken, nam al het... Na een 1e afspraak, met duidelijke uitleg over de werkwijze van advocatenkantoor van Dijk, besloot ik mijn zaak in handen te geven van dit kantoor. Heer van Dijk heeft kennis van zaken, nam al het (papier)werk uit handen zodat ik aan mijn herstel kon werken. Tussentijds altijd overleg en contact met hem. Nu alles naar tevredenheid afgerond.

Marjan Muis

Dhr. Thomas van Dijk is een integere advocaat met een enorme vakkennis, die zich 100 % inzet voor zijn klant. Hij is daadkrachtig, nauwkeurig en scherp en neemt altijd direct contact op, indien... Dhr. Thomas van Dijk is een integere advocaat met een enorme vakkennis, die zich 100 % inzet voor zijn klant. Hij is daadkrachtig, nauwkeurig en scherp en neemt altijd direct contact op, indien nodig.

Cees den Dekker

Ik ben perfect geholpen met het tot een goed einde brengen van een erg moeilijke zaak. De heer van Dijk stond mij al die tijd geweldig bij. Niet alleen met de zitting maar ook er omheen. Een... Ik ben perfect geholpen met het tot een goed einde brengen van een erg moeilijke zaak. De heer van Dijk stond mij al die tijd geweldig bij. Niet alleen met de zitting maar ook er omheen. Een professionele houding met uitstekene kennis van de te voere procedure

Anita Schouten

Goed begeleid met de gehele proces, wat een paar jaar heeft geduurd. Heeft ontzettend veel gedaan voor mij. Waar ik dankbaar voor ben! Geeft altijd snelle reacties terug . En ik zou adcocaten... Goed begeleid met de gehele proces, wat een paar jaar heeft geduurd. Heeft ontzettend veel gedaan voor mij. Waar ik dankbaar voor ben! Geeft altijd snelle reacties terug . En ik zou adcocaten kantoor thomas van dijk echt aanraden! Vriendelijke groet a schouten-dam

Zeer klantgericht,begripvol en meelevend. Dhr van Dijk is 6 jaar met mijn dossier bezig geweest. Huj heeft te allen tijde heel luisternd oor gehad naar mij toe. Hij is een zeer gewaardeerde advocaat.

Positief! Snel qua reageren en problemen oplossen!

Positief! Snel qua reageren en problemen oplossen!