Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Sander Rutten

Als positief, professioneel en behulpzaam

Alex Peters

De heer van Dijk heeft mijn belangen actief en prima behartigd.

Mark Pors

Ik ben zeer tevreden met de behandeling van mijn zaak die 8 jaar geduurd heeft. Altijd scherp, duidelijk en professioneel, maar ook menselijk en begrijpt de intensiteit van een letselschade en wat... Ik ben zeer tevreden met de behandeling van mijn zaak die 8 jaar geduurd heeft. Altijd scherp, duidelijk en professioneel, maar ook menselijk en begrijpt de intensiteit van een letselschade en wat het met iemand doet. Neemt ook initiatief wanneer er weken of maanden niets gebeurd in de zaak. Dat vond ik erg fijn. En geeft veel rust. 100% vertrouwen in deze man.

Zeer tevreden over de wijze van aanpak, communicatie en afstemming met de klant

S. Noorlander, H.C. Verhagen-Versluis, N.B. Versluis

Onze ervaring met de heer Van Dijk is zeer positief. We hebben de rechtsbijstand van de heer Van Dijk dan ook als zeer prettig ervaren. Hij is kundig, reageert snel, komt zijn afspraken na en is... Onze ervaring met de heer Van Dijk is zeer positief. We hebben de rechtsbijstand van de heer Van Dijk dan ook als zeer prettig ervaren. Hij is kundig, reageert snel, komt zijn afspraken na en is probleemoplossend. We bevelen hem dan ook zeer aan!

Sabrina

Ben heel netjes geholpen werd voor alles op de hoogte gezet. Dhr van Dijk is echt een aanrader.

Dick Nijman

Blij dat ik met dit bedrijf in zee bent gegaan.

Goed en deskundig kantoor.

Niet alleen is Thomas van Dijk een zeer kundig advocaat, ook creëert hij rust door duidelijkheid, zijn prettige wijze van communiceren en zijn goede bereikbaarheid. Ik ben, na een periode me te... Niet alleen is Thomas van Dijk een zeer kundig advocaat, ook creëert hij rust door duidelijkheid, zijn prettige wijze van communiceren en zijn goede bereikbaarheid. Ik ben, na een periode me te hebben laten bijstaan door een rechtsbijstandsverzekeraar, overgestapt naar zijn kantoor. Dat was een goede keuze en ik raad hem dan ook zeker aan!