Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Advocatenkantoor Thomas van Dijk

Ik ben erg dankbaar met de hulp die ik heb gekregen, er werd erg aandachtig en constant communicatie gelegd tussen de advocaat en mij. Ik ben erg blij dat meneer V.D mij heeft geholpen en mijn... Ik ben erg dankbaar met de hulp die ik heb gekregen, er werd erg aandachtig en constant communicatie gelegd tussen de advocaat en mij. Ik ben erg blij dat meneer V.D mij heeft geholpen en mijn letselschade procedure heeft afgehandeld.

Reina Celestina-Halley

De heer van Dijk is zeer professioneel. Hij neemt alles goed uit handen en heeft verstand van zaken.Ook is hij eerlijk over hoe de zaak ervoor staat. Hij reageert snel op emails en en... De heer van Dijk is zeer professioneel. Hij neemt alles goed uit handen en heeft verstand van zaken.Ook is hij eerlijk over hoe de zaak ervoor staat. Hij reageert snel op emails en en telefoontjes.Mijn man hebben veel aan zijn steun en advies gehad en de zaak is naar volle tevredenheid afgewikkeld.

Francis

Nadat wij niet wisten hoe verder, waren wij hier aan het goeie adres. Het was een prettige en fijne samenwerking!
Letselschadeadvocaat van Dijk weet wat hij doet!

N. Trousset

Mr van Dijk is zeer vakkundig, accuraat, reageert snel en houdt zich aan de afspraken.

Ouissam Moulloghe

Zeer goede ervaring met de heer van Dijk . Realistisch , goede communicatie en beschikt over enorm veel kennis en ervaring .

Zeker een aanrader !

R.Liefhebber

Helder, duidelijk met 100 % resultaat.

Margreet van Boven

Heel prettig. Goede begeleiding, begrip en advies ontvangen.

Hasan , Ersoy

We zijn zeer tevreden met Advocaat Thomas . Dijk we mochten paar keer langskomen voor nuttige gesprekken met koffie erbij
Klantvriendelijk
Groetjes ☺️

Advocatenkantoor Thomas van Dijk

Heb een hele goede ervaring dit bedrijf ik ben geweldig geholpen bedankt super

Jos Vieselman

Betrokken en zeer ervaren advocaat