Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

O.M.L. Bongers

Zeer deskundig, toonde initiatief, kwam afspraken altijd na, was realistisch en gaf geen valse hoop

C.Ramspek

Zeer professionele en deskundige hulp. Ik zou mr. van Dijk aan eenieder aanbevelen. Hij heeft in een moeilijke periode veel stress kunnen wegnemen en altijd vanuit mijn belangen gehandeld.

Peter Fils / Up Side Down Productions

Contact goed , Duidelijk en erg vakkundig , Prettig in omgang !

S. van Klaveren

Zeer goed, zeer fijn geholpen

Ujurawan

Als patient heb ik stressloos ervaren, de zaak sireus op gang genomen.
Met een goede resultaat.
Dank u meneer Vandijk.

Narayanayoga

Veel ervaring, goede begeleiding en persoonlijke aandacht

Harald Wassink

Vriendelijk, betrokken, duidelijk en medelevend. Tom van Dijk heeft ons daadkrachtig geholpen en een mooi eindresultaat bewerkstelligd waardoor we een mindere periode goed hebben kunnen afsluiten.

BO

Vakkundige professionals. Zeker een aanrader voor iedereen

M. Bergervoet

Altijd reactie op mail, werd altijd dezelfde dag terug gebeld wanneer wij vragen hadden. Goede vriendelijke uitleg van de stand van zaken. Meneer van Dijk heeft ons goed geholpen.

Advocatenkantoor Thomas van Dijk

Ik ben erg dankbaar met de hulp die ik heb gekregen, er werd erg aandachtig en constant communicatie gelegd tussen de advocaat en mij. Ik ben erg blij dat meneer V.D mij heeft geholpen en mijn... Ik ben erg dankbaar met de hulp die ik heb gekregen, er werd erg aandachtig en constant communicatie gelegd tussen de advocaat en mij. Ik ben erg blij dat meneer V.D mij heeft geholpen en mijn letselschade procedure heeft afgehandeld.