Carla

Kwalitatief goed artikel. Ziet er mooi uit.

Sharon Koning

Netjes geholpen en goed geadviseerd

H.W.M. Kempen

Vriendelijk en fijn bedrijf met moeie producten.

Max skincare

Servicegericht

Theo Hagethorn

Prima product ontvangen, had er twee besteld en na ontvangst en goed bevonden direct een mail gestuurd dat ik er nog eens 6 stuks wilde bestellen vervolgens niets meer gehoord.. dat lijkt me niet... Prima product ontvangen, had er twee besteld en na ontvangst en goed bevonden direct een mail gestuurd dat ik er nog eens 6 stuks wilde bestellen vervolgens niets meer gehoord.. dat lijkt me niet echt wakker

Reactie LeopoldFlora.com:

Beste Theo, geweldig dat je onze kunst geraniums voor buiten mooi hebt gevonden.
Wij zijn ervan uit gegaan dat u ze opnieuw zou bestellen bij ons omdat u de eerste bestelling ook zelfstandig hebt gedaan.
Als u hiermee geholpen wilt worden, dan helpen wij u graag.
Team Leopoldflora.

Rob&Judith Mooren

Top kwaliteit en fantastische service. Deze planten zijn werkelijk niet van echt te onderscheiden, zo fijn als je terug komt van vakantie en je planten staan er nog mooi bij zonder dat je iemand... Top kwaliteit en fantastische service. Deze planten zijn werkelijk niet van echt te onderscheiden, zo fijn als je terug komt van vakantie en je planten staan er nog mooi bij zonder dat je iemand moet vragen om water te geven. We hebben 2 terrassen aangekleed met bakken en planten en zijn er elke dag ontzettend blij mee.

sascha gans

Plezierig bedrijf met mooie kwaliteit kunstbloemen

J.C. Walhout

Uitstekend. Ze denken mee!

A. Hermans

Prachtige buxus planten !