Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie
9.8/10

D. Possel

Zeer goede ervaring met vakman Renz. Hij gaf goede uitleg over het onderzoek. De communicatie was erg leuk en leerzaam en de oorzaak van het probleem werd snel gevonden. We zijn heel erg blij met... Zeer goede ervaring met vakman Renz. Hij gaf goede uitleg over het onderzoek. De communicatie was erg leuk en leerzaam en de oorzaak van het probleem werd snel gevonden. We zijn heel erg blij met zijn rapportage en verricht werk. Aanrader!

IJmuiden

Karin van Gils

Vakkundige uitvoering van de werkzaamheden en de oorzaak van de lekkage is vastgesteld. Het uitgebreid rapport werd snel per mail verstuurd zodat onze verzekering op de hoogte gebracht kon worden.

Delft

Annemarie

Vriendelijk en vakkundig

Schijf

Frank Jacobs

De oorzaak was heel snel gevonden.Het ging om regenwater op het platte dak met een verstopte afvoer

Haarlem

Ricardo

Tijdens het klussen per ongeluk een leiding kapot gemaakt. Binnen de kortste keren liep het water over de muur. De mannen van Leck Check waren gelukkig snel ter plaatsen en konden het zonder veel... Tijdens het klussen per ongeluk een leiding kapot gemaakt. Binnen de kortste keren liep het water over de muur. De mannen van Leck Check waren gelukkig snel ter plaatsen en konden het zonder veel moeite oplossen.

Helmond

Eric

Ik had een vochtvlek in het plafond onder de badkamer. De vakman was snel ter plaatsen en wist snel het lek te detecteren.

Maastricht

Eva de Groot

Het contact en afhandeling verliep snel en soepel. Ontzettend vriendelijk en heeft verstand van zaken.

Utrecht