Vakmanschap
Snelheid handelen
8.2/10
Communicatie

Henk

Wij hebben. Iemand in uw regio. Succes er mee waren de letterlijke woorden van de telefoniste.

Steenwijk

Smit

Snelle service, goed advies met een duidelijk rapport voor de verzekering en daarnaast ook goede tips hoe verder te handelen.

Zoetermeer

Jörg

Leiden

J. Van Klaveren

Helaas niet gevonden waar het lek zat maar keurig het geld terug gekregen

Alphen aan den Rijn

L. Schoenmakers

Slechts 10 minuten binnen geweest. Nooit een lekkagerapport ontvangen. Ook niet na herhaald bellen. Heb hier €453,- voor betaald. Om restitutie geld verzocht omdat ze hun verplichting om een rapport... Slechts 10 minuten binnen geweest. Nooit een lekkagerapport ontvangen. Ook niet na herhaald bellen. Heb hier €453,- voor betaald. Om restitutie geld verzocht omdat ze hun verplichting om een rapport aan te leveren, wat ik nodig heb voor verzekering en om het op te laten lossen, niet zijn nagekomen. nooit een reactie op gekregen.

Rotterdam

D. Possel

Zeer goede ervaring met vakman Renz. Hij gaf goede uitleg over het onderzoek. De communicatie was erg leuk en leerzaam en de oorzaak van het probleem werd snel gevonden. We zijn heel erg blij met... Zeer goede ervaring met vakman Renz. Hij gaf goede uitleg over het onderzoek. De communicatie was erg leuk en leerzaam en de oorzaak van het probleem werd snel gevonden. We zijn heel erg blij met zijn rapportage en verricht werk. Aanrader!

IJmuiden

Karin van Gils

Vakkundige uitvoering van de werkzaamheden en de oorzaak van de lekkage is vastgesteld. Het uitgebreid rapport werd snel per mail verstuurd zodat onze verzekering op de hoogte gebracht kon worden.

Delft

Annemarie

Vriendelijk en vakkundig

Schijf

Frank Jacobs

De oorzaak was heel snel gevonden.Het ging om regenwater op het platte dak met een verstopte afvoer

Haarlem

Ricardo

Tijdens het klussen per ongeluk een leiding kapot gemaakt. Binnen de kortste keren liep het water over de muur. De mannen van Leck Check waren gelukkig snel ter plaatsen en konden het zonder veel... Tijdens het klussen per ongeluk een leiding kapot gemaakt. Binnen de kortste keren liep het water over de muur. De mannen van Leck Check waren gelukkig snel ter plaatsen en konden het zonder veel moeite oplossen.

Helmond