Zeer tevreden over de werking

Lenneke

Het hele proces is heel goed bevallen. Makkelijke 'bediening' op de site, snelle levering, de set met voorbeeldkaartjes was fijn.

Top kwaliteit en snelle levering. De stagionary was precies zoals wij in gedachten hadden.
Alles was op elkaar afgestemd en paste perfect bij onze wensen.

Simone

Mooie, persoonlijke en originele kaarten. Je kan de kaarten vrij eenvoudig , geheel naar wens aanpassen. Erg blij met het eindresultaat!

Petra

Een hele prettige ervaring. Marjolein heeft onze wensen omgezet in een prachtige kaart.

Snelle levering en goede kwaliteit! Heel blij met onze uitnodigingen!

Saskia

Het ontwerpprogramma werkt eenvoudig en prettig. De proefdruk inclusief staaltjes is ideaal. En de uiteindelijke levering en product is prachtig. We ontvangen veel positieve reacties op de mooie... Het ontwerpprogramma werkt eenvoudig en prettig. De proefdruk inclusief staaltjes is ideaal. En de uiteindelijke levering en product is prachtig. We ontvangen veel positieve reacties op de mooie kaart. Dank!

Goede en snelle manier om je kaarten zelf naar wens te ontwerpen.

vragen worden snel en vakkundig beantwoord.

De ontvangen trouwkaarten vallen qua kleur en scherpte van foto erg tegen, zeker gelet op de eerder ontvangen proefdrukken.

Reactie Leintjes.nl:

Vervelend dat je niet tevreden bent. Gebruik je een eigen foto is het altijd handig om een proefdruk aan te vragen op het papier waar je de uiteindelijke bestelling op wilt ontvangen. Sommige... Vervelend dat je niet tevreden bent. Gebruik je een eigen foto is het altijd handig om een proefdruk aan te vragen op het papier waar je de uiteindelijke bestelling op wilt ontvangen. Sommige papiersoorten kunnen namelijk een ander resultaat hebben dan verwacht.

Mooie duidelijke site en super snelle levering! Save the dates kaartjes besteld op vrijdag en zaterdag waren deze binnen. Een echte aanrader!