F. Klop

Marjolein ontwerpt de mooiste stationary passend bij de wensen van de opdrachtgever. Ze denkt mee en heeft aan een half woord genoeg om hét ontwerp te maken! Daarnaast is ze service gericht en... Marjolein ontwerpt de mooiste stationary passend bij de wensen van de opdrachtgever. Ze denkt mee en heeft aan een half woord genoeg om hét ontwerp te maken! Daarnaast is ze service gericht en creatief!

Babs

Heel mooie kwaliteit en supersnelle levering van onze trouwuitnodigingen!

Mesker

Prima geholpen

Wij hadden hele mooie trouwkaarten besteld. Ik had een voorbeeldkaartje met voorbeeldtekst gebruikt en aangepast naar wens. Dat ging erg gemakkelijk en het was leuk om te doen. Wij waren tevreden... Wij hadden hele mooie trouwkaarten besteld. Ik had een voorbeeldkaartje met voorbeeldtekst gebruikt en aangepast naar wens. Dat ging erg gemakkelijk en het was leuk om te doen. Wij waren tevreden met ons proefkaartje en plaatste de volledige bestelling. Toen we de kaarten binnen hadden gekregen ontdekte we tot onze grote schrik twee spellingsfouten. Deze bleken in de voorbeeldtekst te staan. Tijdens het bewerken had ik dit helaas over het hoofd gezien, ondanks het vele controleren. Aangezien het rond negen uur 's avonds was, heb ik een e-mail gestuurd naar leintjes.nl Heel snel daarna werd ik al opgebeld en is het probleem opgelost. We hebben samen doorgenomen wat er aangepast moest worden en ze hebben de kaarten opnieuw gedrukt op hun kosten. Een super service! Ik zou hier zo weer kaarten bestellen. Het zou leuk zijn als ze meer verschillende voorbeelden van geboortekaartjes zouden hebben. Wie weet dat ik die hier dan ook bestel. Nogmaals bedankt voor de geweldige service en voor de hele mooie bijzondere kaarten! We hebben er veel complimenten over gekregen.

Chloe

Super gebruiksvriendelijk, goed geholpen door Marjolein. Eerste reactie duurde wat lang, maar na eenmaal contact te hebben ging het perfect!

Reactie Leintjes.nl:

Bedankt voor je mooie recensie. We proberen alle vragen altijd binnen 48 uur op werkdagen te beantwoorden. Echter als je mailt op vrijdag kan je mailtje inderdaad op maandag beantwoord worden.

Zeer tevreden over de werking

Lenneke

Het hele proces is heel goed bevallen. Makkelijke 'bediening' op de site, snelle levering, de set met voorbeeldkaartjes was fijn.

Top kwaliteit en snelle levering. De stagionary was precies zoals wij in gedachten hadden.
Alles was op elkaar afgestemd en paste perfect bij onze wensen.

Simone

Mooie, persoonlijke en originele kaarten. Je kan de kaarten vrij eenvoudig , geheel naar wens aanpassen. Erg blij met het eindresultaat!