Saskia

Snel en zeer mooi!

Anouk van Gool

Hele snelle service, goede kwaliteit en mooie kaarten! Heel tevreden!

Jamie

Fijne ervaring, mooie voorbeelden en fijne tool om de kaartjes precies zo te maken zoals jij wilt!
Snelle levering en communicatie. Ook met de proefkaartjes.

Lisanne

Handige edit tool en fijn dat je eigen afbeeldingen kan inladen. Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam. Het omzetten van een afbeelding naar goudfolie ging vlot en het resultaat mag er zijn. Ook... Handige edit tool en fijn dat je eigen afbeeldingen kan inladen. Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam. Het omzetten van een afbeelding naar goudfolie ging vlot en het resultaat mag er zijn. Ook de mee gestuurde envelop met voorbeelden qua papier was fijn.

Marike

Wij hebben bij Leintjes trouwkaarten besteld. Ik ben er helemaal tevreden over. De kaart is prachtig en ik kan er naar blijven kijken! We hebben ook alleen maar positieve reacties gehad.

Ook de service is prima in orde. De proefdrukken en definitieve kaarten zijn snel binnen.

jelena

Mooie kaarten snelle service en goede duidelijke website. Kaarten waren prachtig!

Francis

Ruim assortiment, kaart makkelijk aan te passen naar eigen tekst, snelle levering

Maaike Hanegraaf Photography

Prima bedrijf!

Nicole

Veel mogelijkheden qua aanpassingen van de kaarten, proefdruk was snel binnen, de uiteindelijke bestelling nog sneller, 's middags besteld de volgende dag in huis. Top.

Arianne

Mooie en diverse ontwerpen eenvoudig aan te passen! Meerdere websites geprobeerd, maar deze blonk voor mij het meest uit in prijs, ontwerpen en gebruiksgemak.
Bij hulpvraag over mijn ontwerp...
Bij hulpvraag over mijn ontwerp werd ik snel en op een fijne manier geholpen, waardoor de kaart nog meer aan mijn wensen voldoet.