Lara

Super blij met onze trouwkaart! Prachtig getekende locaties voor op de kaarten. Verder hele fijne service waarbij nog nagebeld werd toen zij een foutje ontdekte in de kaart, super dat dit nog extra... Super blij met onze trouwkaart! Prachtig getekende locaties voor op de kaarten. Verder hele fijne service waarbij nog nagebeld werd toen zij een foutje ontdekte in de kaart, super dat dit nog extra gecheckt is en de kaart zo perfect is geworden!

Anneleen

We hebben onze trouwkaarten besteld bij Marjolein en zijn super blij met het resultaat. Mooie website en veel keuze qua stijl en design + supersnelle verzending! We krijgen hierdoor nóg meer zin in... We hebben onze trouwkaarten besteld bij Marjolein en zijn super blij met het resultaat. Mooie website en veel keuze qua stijl en design + supersnelle verzending! We krijgen hierdoor nóg meer zin in onze grote dag!

Ilse

Buitengewoon goed. Veel mogelijkheden, makkelijke site, snelle levering en de kaarten zijn van top kwaliteit.

Tess

Mooie kaarten en goede service. Precies zoals verwacht

Anton Post

Hele fijne ervaring en goede communicatie en after-sales. Ik zou hier 100% weer kaarten maken en bestellen in de toekomst!

Philip

Wij hebben net de trouwkaarten binnen en wat zijn ze prachtig geworden! Bij het laten afdrukken kregen we zelfs nog een belletje van Marjolein over een foutje wat ze had ontdekt. Goede service!

Tessa

Dolblij met ons custommade tekening voor op onze trouwkaart. Snelle, enthousiaste reactie via de mail, snelle levering van zowel proefdruk als volledige bestelling. Via de site kan je je eigen... Dolblij met ons custommade tekening voor op onze trouwkaart. Snelle, enthousiaste reactie via de mail, snelle levering van zowel proefdruk als volledige bestelling. Via de site kan je je eigen kaartje volledig samenstellen.

Huwelijksuitnodiging

De reacties op verzoeken, etc waren zeer snel en altijd tevreden stellend. Alleen de tool zelf is moeilijk om te bedienen, bijvoorbeeld kunnen delen niet automatisch worden uitgeleind.