Huwelijksuitnodiging

De reacties op verzoeken, etc waren zeer snel en altijd tevreden stellend. Alleen de tool zelf is moeilijk om te bedienen, bijvoorbeeld kunnen delen niet automatisch worden uitgeleind.

Jaaike

Zeer vriendelijke en positieve ervaring.

Chrystal

Super fijn! Marjolein zelf ontmoet tijdens een trouwbeurs en waren onwijs onder de indruk van alle mooie kaarten.

Ze heeft ook voor ons de trouwlocatie getekend wat onwijs gaaf is! En...

Ze heeft ook voor ons de trouwlocatie getekend wat onwijs gaaf is! En geholpen met de laatste puntjes op de i te zetten voordat wij in bulk ons bestelling ontvangen.

Verzend tijd ook erg snel, en wij zijn mega blij met de mooie uitnodigingen! Echt een aanrader! Wij zullen Leintjes.nl zeker onthouden voor toekomstige speciale gelegenheden .

Madelon

Mooie producten en fijne service

Lotte

Zeer mooie kaartjes! Helaas was er bij ons een streep door een aantal van de kaartjes heen gekomen bij het produceren. Hierover hebben we gemaild en binnen 2 dagen hadden we nieuwe!

M

Leintjes heeft unieke prachtige kaarten en belde me netjes op vanwege een spelfout in één van mijn kaarten dit was echt super want daardoor zijn mijn kaarten nu perfect

Anke

Ik heb hier losse pocketfold mapjes besteld. Deze waren snel geleverd en van goede kwaliteit! Er stond ook duidelijk beschreven welk formaat envelop nodig zou zijn om deze mapjes heen. Met hetzelfde... Ik heb hier losse pocketfold mapjes besteld. Deze waren snel geleverd en van goede kwaliteit! Er stond ook duidelijk beschreven welk formaat envelop nodig zou zijn om deze mapjes heen. Met hetzelfde gemak ook enveloppen besteld en ook deze waren snel geleverd en helemaal naar verwachting!

Elke

We waren op zoek naar een uitnodiging waar een berg opstond, aangezien mijn vriend me op de top van eentje ten huwelijk heeft gevraagd. Na een lange zoektocht kwam ik bij jullie terecht en wat zijn... We waren op zoek naar een uitnodiging waar een berg opstond, aangezien mijn vriend me op de top van eentje ten huwelijk heeft gevraagd. Na een lange zoektocht kwam ik bij jullie terecht en wat zijn wij gelukkig! De berg zoals we hem in gedachten hadden en toch de mogelijkheid om alles aan te passen naar eigen smaak. Topservice, vlotte communicatie. Ik had het niet beter kunnen wensen!