Tanja

Trouwkaarten besteld. Zijn goed bereikbaar per mail. Veel mogelijkheden voor het ontwerp en goede kwaliteit. Prachtig resultaat.

S

Super, snelle levering en veel positieve reacties op het mooie kaartje gekregen.

Ralph

Gemakkelijke website om te gebruiken en talloze mogelijkheden om je kaarten te personaliseren!

Natasja

Fijne en snelle service. Leuk om alle papiersoorten opgestuurd te krijgen zodat je evt. Nog kan overwegen om een ander soort papier te kiezen. (Wat wij uiteindelijk ook hebben gedaan)
Mooie...
Mooie kwaliteit kaartjes ontvangen.

Marchella

Goed advies, mooie producten, hulpvaardig, klantvriendelijk. Over de bezorgdienst ben ik minder tevreden maar dat is Leintjes niet aan te rekenen. Misschien verzending via andere bezorger?!

Suzanne

De geboortekaart die we hebben laten drukken is van hele mooie kwaliteit en levering was snel

Marieke

Ik heb twee gastenboeken besteld en betaald en helaas maar één ontvangen. Na een telefoontje naar de klantenservice werd de fout ontdekt en is nummer twee ook hopelijk snel onderweg en op tijd voor... Ik heb twee gastenboeken besteld en betaald en helaas maar één ontvangen. Na een telefoontje naar de klantenservice werd de fout ontdekt en is nummer twee ook hopelijk snel onderweg en op tijd voor de bruiloft...

Reactie Leintjes.nl:

Goedemorgen Marieke,
Bedankt voor je beoordeling!
Goedemorgen Marieke,
Bedankt voor je beoordeling!
Het is vervelend dat het gebeurd is en dat je nu door de bruiloft stress deze recensie achterlaat. Er kan altijd ergens in een proces iets fout gaan daarom adviseer ik altijd op tijd je bestelling te plaatsen als je met een harde deadline zoals een bruiloft te maken hebt. Dan kunnen we het altijd tijdig oplossen als er iets mis gaat.
Alle producten en kaarten zijn handwerk en ook het inpakken en waar wordt gewerkt worden dus ook helaas foutjes gemaakt. Nu is je gastenboek met spoed geproduceerd waardoor je deze morgen of overmorgen kan verwachten. Als het goed is nog op tijd voor je bruiloft!
Veel liefs, Marjolein

Lieselot

Zeer gemakkelijk, toegankelijk voor iedereen, leuke sjablonen en zeer snel. Wij zijn zeer tevreden.😊

Simone

Goede communicatie. Reageert snel op mail en aanpassingen die niet in het systeem werkte hebben jullie snel opgepakt.

Jurgen

Prachtige kaartjes en supergoede service