Ondanks dat de proefkaart tot 2x toe verkeerd ging is dit netjes opgelost door Leintjes. Uiteindelijk een mooie pocketfold als gevolg. Hartelijk dank.

Nicole

Ruime keuze in ontwerpen. Vooral de zelfgemaakte tekeningen maken het extra bijzonder en uniek! Snelle reactie en leveringen

Heidi

Dankzij de finishing touch van Leintjes hebben we prachtige save the date kaarten voor onze bruiloft gemaakt. Het is fijn om heel veel voorbeelden te kunnen inzien en daar zelf je eigen draai aan te... Dankzij de finishing touch van Leintjes hebben we prachtige save the date kaarten voor onze bruiloft gemaakt. Het is fijn om heel veel voorbeelden te kunnen inzien en daar zelf je eigen draai aan te kunnen geven. Het systeem werkt heel snel en gemakkelijk. Verder reageert Leintjes heel snel als er vragen zijn.

Tessa

Prachtige trouwkaarten. Goede kwaliteit.

Daphne

Zo ontzettend blij met onze trouwkaarten! Ze zijn nog mooier dan we hadden gehoopt! Van de omgeving ook hele mooie complimenten gekregen.

Sophie

Marjolein denkt goed mee en is flexibel. We hebben alleen maar lovende reacties gekregen op ons geboortekaartje voor Olive, hartelijk dank hiervoor.

Naomi

We hebben afgelopen week de uitnodigingen voor onze bruiloft binnen gekregen. En wat zijn ze waanzinnig mooi geworden, heel erg blij mee! Helaas miste we wat enveloppen, maar die werden snel... We hebben afgelopen week de uitnodigingen voor onze bruiloft binnen gekregen. En wat zijn ze waanzinnig mooi geworden, heel erg blij mee! Helaas miste we wat enveloppen, maar die werden snel nageleverd. Hele fijne service!

Lisa en Stef

Mooie kaarten en hele goede service.