Bettie

Ze helpen je goed, reageren heel snel, als iemand een kaartje nodig heeft zou ik jullie aanbevelen!

Liesbeth

We hebben een prachtig ontwerp aan kunnen passen naar onze wensen. Je kunt super goed variëren, waardoor er voor elk budget wat is.

Larissa

Programma voor het bewerken van de kaarten is duidelijk maar wel wat langzaam

M.

Veel opties om de kaart naar eigen hand te zetten. Mooie kaarten. Wij vonden de (goud)foliedruk qua kwaliteit wat tegenvallen, maar ja, komt denk ik ook gewoon uit een printer. Al met al wel een... Veel opties om de kaart naar eigen hand te zetten. Mooie kaarten. Wij vonden de (goud)foliedruk qua kwaliteit wat tegenvallen, maar ja, komt denk ik ook gewoon uit een printer. Al met al wel een chique uitstraling.
Erg jammer was dat de proefdrukken telkens vertraging hadden, waardoor we onze uitnodigingen uiteindelijk pas een week later dan gehoopt konden versturen. Maar dit kwam naast de vertraging, mede door een feestdag. Vanwege de foliedruk en de vertraging geen vijf maar 3,5 sterren.

Reactie Leintjes.nl:

Fijn dat julie veel naar eigen hand hebben kunnen zetten. Inderdaad waren er vertragingen afgelopen periode omdat er een stansmachine defect was. Hierdoor zijn er vertragingen ontstaan en heb ik... Fijn dat julie veel naar eigen hand hebben kunnen zetten. Inderdaad waren er vertragingen afgelopen periode omdat er een stansmachine defect was. Hierdoor zijn er vertragingen ontstaan en heb ik geprobeerd daarover te informeren omdat de levering was vertraagd.
Qua folie heeft het een ander effect bij de keuze van papiersoort, bij linnen aangezien deze een korreltje heeft in het papier zie je dit ook terug in de folie en dus iets minder strak. Papiersoorten zoals coated karton en soft touch hebben wel een strakker effect, maar dit is uiteraard een keuze.

Carolien

We hebben onze geboortekaartjes besteld via Leintjes.nl en zijn zeer tevreden over het gebruiksgemak van de website en de snelle verzending!

Lucianne

Super fijn. Het programma werkt goed en kaarten zijn makkelijk naar eigen wens te bewerken. Daarnaast hadden wij een verkeerde afmeting besteld en zijn we super fijn en goed geholpen om toch de... Super fijn. Het programma werkt goed en kaarten zijn makkelijk naar eigen wens te bewerken. Daarnaast hadden wij een verkeerde afmeting besteld en zijn we super fijn en goed geholpen om toch de juiste afmeting te krijgen

Alex

Prachtige kaart ontworpen en snelle levering ….maar bij het vouwen bleek elke kaart stuk te gaan bij de vouwrand. Na contact met klantenservice het probleem snel en met volle tevredenheid opgelost.... Prachtige kaart ontworpen en snelle levering ….maar bij het vouwen bleek elke kaart stuk te gaan bij de vouwrand. Na contact met klantenservice het probleem snel en met volle tevredenheid opgelost. Na 2 dagen reeds nieuwe kaarten waarbij het probleem zich niet voordeed. Overal kan wat mis gaan, maar dan is het net hoe je het oplost. Prima service dus. Al met al vond ik de kaarten wel net iets te duur. Maar het eindresultaat maakt dat snel vergeten.