Maureen

Snelle levering, top in orde

Yvonne

Snelle levering , mooie kwaliteit, super tevreden

Beryl

Hele prettige samenwerking met Leintjes.nl

Silke

Fijn bewerkingsprogramma met prachtige tekeningen! Ook de service is heel prettig verlopen. We blijven maar complimenten krijgen over de kaart!

Eline

Trouwuitnodigingen besteld bij Leintjes.nl. We zijn er super blij mee! Hele goede service. Marjolein heeft ons geholpen om de afbeeldingen op de kaart perfect te laten aansluiten op het kleurenthema... Trouwuitnodigingen besteld bij Leintjes.nl. We zijn er super blij mee! Hele goede service. Marjolein heeft ons geholpen om de afbeeldingen op de kaart perfect te laten aansluiten op het kleurenthema van de bruiloft. En ze heeft ons goede tips gegeven mbt tekst in goudfolie. :) Het is een prachtige, unieke kaart geworden.

Kaylee

Ik heb op zich een goede ervaring met Leintjes.nl
Ik heb op zich een goede ervaring met Leintjes.nl
De kaarten zijn erg mooi en daar ben ik blij mee. Ik merkte alleen dat de enveloppen die ik goed had dichtgeplakt na twee dagen weer loslieten. Nu heb ik het grootste deel van de kaarten (met envelop) al op de post gedaan. Deze zullen dus open bij de mensen aankomen. Dit vind ik heel erg jammer en ik hoop dat de kaarten niet al te erg beschadigd raken hierdoor.

Judith

Eigen ontwerp save the date kaartjes

Stefanie

Heel tevreden! Goede kwaliteit en snelle levering.