Leila

Gyors szállítás, csodás meghívók! 🤩 Örülök,hogy rendeltem tőlük.

Hayley

Prachtig!!!

Zo gemakkelijk om een eigen ontwerp te maken en verliefd op de eindresultaat!

Brenda

Makkelijke tool om kaartjes te ontwerpen. Snelle levering.

Jessy

Prachtige ontwerpen en leuk dat je het helemaal aan kan passen

R&P

Prettige samenwerking met Marjolein, mooie gepersonaliseerde tekeningen voor ons gemaakt, website is makkelijk in gebruik, ontwerpen van diverse soorten kaarten/drukwerk. Eind resultaat is prachtig... Prettige samenwerking met Marjolein, mooie gepersonaliseerde tekeningen voor ons gemaakt, website is makkelijk in gebruik, ontwerpen van diverse soorten kaarten/drukwerk. Eind resultaat is prachtig geworden.

Stoy

Dankzij Leintjes hebben wij nu prachtige uitnodigingen!

JW

De bestelling was incompleet. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er een nalevering geregeld. Uiteindelijk alles bij elkaar meer dan een week gewacht op een complete levering, hou daar... De bestelling was incompleet. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er een nalevering geregeld. Uiteindelijk alles bij elkaar meer dan een week gewacht op een complete levering, hou daar rekening mee tijdens het bestellen.

Verder goede service en heel mooie kaarten.

Sheily

Mooie kaartjes voor de bruiloft, maar ik vind het wat jammer dat je maar 1 proefdruk mag maken. Ik ben voornemens op toch zeker 50 kaarten t.w.v. 350 euro te bestellen, dan vind ik een extra... Mooie kaartjes voor de bruiloft, maar ik vind het wat jammer dat je maar 1 proefdruk mag maken. Ik ben voornemens op toch zeker 50 kaarten t.w.v. 350 euro te bestellen, dan vind ik een extra proefdruk omdat ik een andere kleur wilde proberen voor in totaal 12 euro wel echt superduur! Zou dat niet anders kunnen? Bijv dat je die kosten terugkrijgt bij een daadwerkelijke bestelling?

Reactie Leintjes.nl:

Hoi Sheily,
Bedankt voor je kritische review. Het is inderdaad dat je voor een vervolg proefdruk de reguliere kosten maakt voor 1 stuks.
De eerste proefdruk is al voor een gereduceerd...
Hoi Sheily,
De eerste proefdruk is al voor een gereduceerd tarief afhankelijk van de gekozen kaart, daar bekostig ik al het verschil in kosten. Je krijgt dan ook een setje met papiersoorten en envelopkleuren.
Daarnaast zijn de kosten afhankelijk van het soort kaart wat je kiest, hoe meer papier en afwerkingen hoe duurder de kaart en als je er producten bij besteld reken je gewoon de stuksprijs af.
In dit geval is je proefdruk € 8,11 en het product € 2,-, daarbij komen dan nog wel verzendkosten bij wat ik bij een eerste proefdruk ook bekostig.
Ik hoop dat je een beetje inzicht heb gekregen hoe het werkt met een proefdruk en je straks tevreden bent met je proefdruk en je daadwerkelijke bestelling.
Voor verdere vragen kan je contact opnemen via info@leintjes.nl. Ik of de klantenservice helpen je dan graag!
Veel liefs, Marjolein

Romy

Op dit moment nog niet goed ivm fout bestelling

Reactie Leintjes.nl:

Hoi Romy,
Hoi Romy,
Super vervelend dat je een foutje hebt ontdekt in je eigen teksten. Het is altijd belangrijk om goed alles te controleren voordat je je bestelling plaatst. Zoals per mail gecommuniceerd bieden we altijd een korting van 40% aan bij een herdruk van de kaartjes als je zelf een foutje hebt gemaakt.
Liefs, Marjolein