Olivia

Slechte product omschrijving

Reactie Leintjes.nl:

Goedemorgen Olivia,
Bedankt voor je review en bestelling.
Goedemorgen Olivia,
Bedankt voor je review en bestelling.
Je hebt de DIY kaartjes besteld en deze moeten zelf op maat gesneden worden in het geval van door de door jouw bestelde kaartjes door vieren. Er staat op de pagina vermeld dat het formaat wat je besteld het eindformaat is en dat het niet het formaat wordt wat je over houd.
Omdat bij controle bleek dat je een erg klein formaat had besteld heeft de klantenservice contact met je opgenomen en je uitgelegd dat het formaat aan de kleine kant was en dat het nog op maat gesneden moest worden. In overleg is de bestelling doorgezet naar de drukkerij en heb je dus de bestelling ontvangen zoals je deze besteld hebt.
Daarna heb je telefonisch contact opgenomen dat je toch niet tevreden was met de kaartjes en dat je ze toch te klein vond. Iets wat ik natuurlijk jammer vind want ik had natuurlijk graag gehad dat je tevreden was geweest.
Vervolgens is er een korting aangeboden van 40% op het opnieuw drukken van de kaartjes, zodat je hier wel tevreden over zou zijn. Helaas heb je dit afgeslagen en verwachte je dat de kaartjes door de drukkerij kosteloos werden overgedrukt iets wat ik je helaas niet kan aanbieden omdat er vooraf aan het doorzetten naar de drukkerij contact is opgenomen omdat ik wilde dat je niet voor onaangename verrassingen kwam te staan.

Ilse

Snelle levering! Goede kwaliteit. Prijzen wel aan de hoge kant.

Tirza

Snelle levering en alles duidelijk

Daniella

Snelle service uitstekende kwaliteit

Masumi

Very prompt and safe delivery of our wedding cards.

Margreet

De proefbestelling is heel handig om de juiste papiersoort en kleur van de envelop te bepalen. Onze trouwkaarten werden supersnel geleverd: zaterdag besteld, maandag bezorgd.

Peter

Super makkelijk om zo je eigen ontwerp te maken echt een hele goede site en snelle levering

Ivo Soons

Hallo Marjolein,

Bedankt voor de trouwkaarten, naamstickers en het gastenboek. We zijn er erg blij mee en vinden ze prachtig.
Wel nog een verbeterpunt. Op elf trouwkaarten zat op de...
Hallo Marjolein,

Wel nog een verbeterpunt. Op elf trouwkaarten zat op de achterkant geen gouden opdruk. We hadden genoeg kaarten met opdruk om te versturen dus alles is goed gekomen. Maar misschien handig voor als iemand anders deze kaart besteld.
Nogmaals hartelijk dank!

Vriendelijke groet,