Ivo Soons

Hallo Marjolein,

Bedankt voor de trouwkaarten, naamstickers en het gastenboek. We zijn er erg blij mee en vinden ze prachtig.
Wel nog een verbeterpunt. Op elf trouwkaarten zat op de...
Hallo Marjolein,

Wel nog een verbeterpunt. Op elf trouwkaarten zat op de achterkant geen gouden opdruk. We hadden genoeg kaarten met opdruk om te versturen dus alles is goed gekomen. Maar misschien handig voor als iemand anders deze kaart besteld.
Nogmaals hartelijk dank!

Vriendelijke groet,
Ivo Soons & Renee Steeghs

Willy en Wim Koenekoop

Marjolein heeft onze op een heel prettige e deskundige wijze geadviseerd met het ontwerpen van onze trouwkaarten.
En dat is uitstekend gelukt. Van diverse mensen heb wij complimenten gekregen voor deze trouwkaarten.

Özlem

Goed, makkelijk en snel

Evelyn

Ervaren pluspunt: Neemt ook zelf actief en persoonlijk contact op.

Jolijn

Super makkelijk systeem, het enige aandacht punt vond ik de bestel pagina. Het was voor mij niet logisch dat je aan het einde pas het aantal opgeeft. En een stukje verwarring vond ik bij de... Super makkelijk systeem, het enige aandacht punt vond ik de bestel pagina. Het was voor mij niet logisch dat je aan het einde pas het aantal opgeeft. En een stukje verwarring vond ik bij de proefdruk dat je meerder papier soorten kreeg, wat erg fijn was, terwijl bij het bestellen je maar 2 keuzes had. En je miste de namen van da papieren en envelopkleuren.

Reactie Leintjes.nl:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Inderdaad is het zo dat je na het opmaken van je kaart je het aantal en papiersoort kiest. Dit systeem heb ik juist bewust voor gekozen omdat er best veel keuzes zijn die je kan maken. Daarom is het bestelsysteem zo uitgevoerd dat je het stapje voor stapje doet.
Jammer dat je er niet helemaal uit kwam bij de papiersoorten en envelopkleuren. De meeste papiersoorten zitten ingesloten in het mapje en hebben een omschrijvingen naam. De kleuren van de enveloppen inderdaad niet maar deze zijn redelijk logisch naar mijn inzicht.
De papiersoorten van de foliekaarten zitten er inderdaad nog niet bij, dit staat op meerdere plaatsen op de website uitgelegd. Wellicht dat je dit hebt gemist maar ik zal er extra focus op de website op leggen. De nieuwe setjes met papiersoorten gaan ook een extra waaiertje met speciale papiersoorten bevatten. Echter zal dit pas gebeuren nadat de andere setje eerst op zijn ;-)

Melissa

Bestelling geplaatst , dit duurde iets langer dan verwacht door een storing. Maar je wordt netjes op de hoogte gehouden en de kaartjes komen vandaag binnen , wij kijken ernaar uit

Birgit

Super! Hele fijne tool om zelf te ontwerpen en fijne ideeën van marjolein zelf!

Annemieke

Goede kwaliteit, snelle levering.

AVergunst

Superservice! We hadden een eigen ontwerp gemaakt met de mogelijkheden die Leintjes biedt. Toen bleek dat de foliedruk op de kaartjes haperde heeft het team van Leintjes, en in eerste plaats... Superservice! We hadden een eigen ontwerp gemaakt met de mogelijkheden die Leintjes biedt. Toen bleek dat de foliedruk op de kaartjes haperde heeft het team van Leintjes, en in eerste plaats Marjolein hun/haar uiterste best gedaan om de oorzaak te achterhalen en te helpen tot het goed was. We zijn superblij met het resultaat en hebben er al veel leuke reacties op gehad!