Sifra

De proefdruk was erg leuk bezorgd met verschillende papiersoorten en envelopkleuren waar we uit konden kiezen. Ook een ontzettend snelle levering! Erg blij met het resultaat.

Elise

Snel geleverd, ontwerp aanpassen wat ingewikkeld maar service heel goed

Hoi Elise,
Bedankt voor je review.
Wat jammer dat je de editor wat ingewikkeld vond.
Het beste werkt de software op een computer of ipad.
Veel liefs, Marjolein

Noor

Super blij met onze trouwkaarten. Doordat je zoveel kan aanpassen, kan je het het helemaal naar je hand zetten. Waardoor het een unieke kaart wordt! Enige puntje van kritiek is de levering van de... Super blij met onze trouwkaarten. Doordat je zoveel kan aanpassen, kan je het het helemaal naar je hand zetten. Waardoor het een unieke kaart wordt! Enige puntje van kritiek is de levering van de enveloppen. Doordat het met een elastiek is geboden, zijn alle enveloppen gevouwen. Dat is wel echt super jammer!

Hoi Noor,
Bedankt voor je review!
Hoi Noor,
Bedankt voor je review!
De enveloppen heb ik inmiddels opgenomen met de drukkerij. Verder fijn om te horen dat je de kaartjes mooi vind en het fijn vond om het makkelijk aan te passen!
Liefs, Marjolein

Brian

Top, prachtig kaarten. Mooi resultaat

Jolanda

Gewoon top! Vooral de editor werkt zeer fijn, ik had in no time onze trouwkaarten gemaakt. En heel prettig zeer snel bezorgd.

Evelien

De uitnodigingen zijn prachtig geworden! We konden ze helemaal maken naar onze smaak op basis van de templates. Veel dank voor de flexibiliteit en de supersnelle levering!

koen

Prachtige kaarten

Julia

Ik ben heel erg tevreden met Leintjes. Marjolein was super behulpzaam!

Samantha

Super! Makkelijk om zelf kaarten te maken, bewerken was erg makkelijk en de verzending was super snel. Krijgen alleen maar leuke reacties op de kaarten!

Olivia

Slechte product omschrijving

Goedemorgen Olivia,
Bedankt voor je review en bestelling.
Goedemorgen Olivia,
Bedankt voor je review en bestelling.
Je hebt de DIY kaartjes besteld en deze moeten zelf op maat gesneden worden in het geval van door de door jouw bestelde kaartjes door vieren. Er staat op de pagina vermeld dat het formaat wat je besteld het eindformaat is en dat het niet het formaat wordt wat je over houd.
Omdat bij controle bleek dat je een erg klein formaat had besteld heeft de klantenservice contact met je opgenomen en je uitgelegd dat het formaat aan de kleine kant was en dat het nog op maat gesneden moest worden. In overleg is de bestelling doorgezet naar de drukkerij en heb je dus de bestelling ontvangen zoals je deze besteld hebt.
Daarna heb je telefonisch contact opgenomen dat je toch niet tevreden was met de kaartjes en dat je ze toch te klein vond. Iets wat ik natuurlijk jammer vind want ik had natuurlijk graag gehad dat je tevreden was geweest.
Vervolgens is er een korting aangeboden van 40% op het opnieuw drukken van de kaartjes, zodat je hier wel tevreden over zou zijn. Helaas heb je dit afgeslagen en verwachte je dat de kaartjes door de drukkerij kosteloos werden overgedrukt iets wat ik je helaas niet kan aanbieden omdat er vooraf aan het doorzetten naar de drukkerij contact is opgenomen omdat ik wilde dat je niet voor onaangename verrassingen kwam te staan.