Roos

Goede snelle service fijn dat je je product kan opslaan

Fleur

Makkelijke tool, prachtige kaartjes en snelle levering!

Simone

Zeer goed verzorgd en snel geleverd. Om de goede keus te maken was er een proefsetje papier en kleur envelop meegeleverd bij de proefdruk. Bij levering was alles netjes en goed verpakt, geen... Zeer goed verzorgd en snel geleverd. Om de goede keus te maken was er een proefsetje papier en kleur envelop meegeleverd bij de proefdruk. Bij levering was alles netjes en goed verpakt, geen kreukels of ezelsoren.

Tessa

Super goed en fijn bedrijf!

Wesley

Top ervaring en zeer goede service!

Nadine

Echt super! hele fijne site om te ontwerpen en alles kan je aanpassen naar wens. Denken mee en letten goed op evt. fouten.

Marianne

Geweldige service en prachtige kaartjes! Heel erg blij mee

Isabel

In eerste instantie een fijne ervaring met snelle service, helaas ging er wat fout met de enveloppen waar we na het vele schrijfwerk etc achterkwamen, het bleek dat meer dan de helft van de... In eerste instantie een fijne ervaring met snelle service, helaas ging er wat fout met de enveloppen waar we na het vele schrijfwerk etc achterkwamen, het bleek dat meer dan de helft van de enveloppen te klein zijn voor het kaartje. Erg jammer! Maar we kozen er zelf voor om de kaartjes kleiner te knippen zodat ze wel passend waren. Hierna heb ik alsnog een melding gemaakt. Ze gaven aan dat als ik het voor het versturen had gemeld dat ze uiteraard met een oplossing waren gekomen. En dat ze bij de volgende bestelling uiteraard voor ons klaarstaan. Erg fijne reactie en het was inderdaad onze eigen keus om hiermee door te gaan. Na een paar dagen kwamen ze erop terug dat ze toch de enveloppen wilde vergoeden. Dit hadden ze niet hoeven en waarderen wij heel erg!

Milly

Snelle service, van mooie kaartjes waarbij je veel opties (kleuren, papier, etc) zelf kunt bepalen. Super leuk dat er series zijn, zodat we onze trouwkaart in de zelfde stijl kunnen maken als de... Snelle service, van mooie kaartjes waarbij je veel opties (kleuren, papier, etc) zelf kunt bepalen. Super leuk dat er series zijn, zodat we onze trouwkaart in de zelfde stijl kunnen maken als de save the date.

B

Super service en hele mooie kaarten! We zijn er super blij met het eindresultaat en hebben veel leuke reacties gekregen.