Evgeni

Het was echt perfect - Marjolein was flexibel en prettig in de omgang. De website werkt ook echt ongelovelijk goed.

Maaike

Hele mooie kaartjes, super service en hele snelle levering!

Roos

Wij zijn super tevreden over onze save the date Kaart met tekening van onze eigen trouwlocaties. Echt een aanrader! @

Daisy

Geboortekaartje goed aan te passen naar wens. Mooie kleuren en papiersoorten. Snel geleverd en netjes verpakt met het geboortekaartje mooi voorop als je de doos opent.

Peter

Zeer positief, snelle levering en grote collectie

Leonor

Prachtige sjablonen die je ook nog zelf makkelijk kan bewerken. Super blij ben ik met de geboortekaartjes met zachte energie met dolfijntjes. Precies wat ik zocht.

Carina

Snelle levering, makkelijke tool om kaart te ontwerpen en heel erg mooi resultaat

Thomas

Fijne persoonlijke service. Mooie kaartjes.

Marleen

De ontwerptool is geweldig om mee te werken en de zaken waar we niet uitkwamen pakte Marjolein ongelofelijk goed en snel op. De kaarten en andere stationary zijn daardoor helemaal naar onze zin, een... De ontwerptool is geweldig om mee te werken en de zaken waar we niet uitkwamen pakte Marjolein ongelofelijk goed en snel op. De kaarten en andere stationary zijn daardoor helemaal naar onze zin, een vlekkeloze ervaring!

Anne

Bij een proefdruk kregen we een uitgebreid pakket met mogelijkheden voor papier en kleuren enveloppen. De site werkt handig, ook op de telefoon. Kaartjes waren snel gedrukt en de ontwerpen zijn... Bij een proefdruk kregen we een uitgebreid pakket met mogelijkheden voor papier en kleuren enveloppen. De site werkt handig, ook op de telefoon. Kaartjes waren snel gedrukt en de ontwerpen zijn fantastisch! We hebben al veel complimenten gehad over het geboortekaartje van onze Jet.