Esmee

Het was makkelijk om ons save-the-date kaartje te ontwerpen in de online omgeving en we kregen deze super snel thuis gestuurd. Goede service!

Diana

Super snelle levering!

Sabine

Super mooi en lief geboorte kaartje zelf ontworpen

Eva

Heel goed: het was makkelijk om de sample kaarten naar onze eigen smaak aan te passen en de levering was super snel en netjes!

Ilona

Super mooie unieke kaarten! Een fijne en snelle communicatie. De kaarten waren erg mooi ingepakt bij de levering

Jolanda

Prachtige collectie, super makkelijk te bewerken, snelle service, absolute aanrader!

Roos

De kaarten zijn prachtig! Ik miste een aantal enveloppen, maar na 1 telefoontje had ik de volgende dag al de overige enveloppen binnen. Top service als je het mij vraagt!

Leonie Potijk

De service is super! De proefkaartjes waren snel binnen en er zat een pakketje bij met voorbeelden van de soorten kaarten en enveloppen. Dit was heel erg fijn, want aan de hand daarvan hebben de... De service is super! De proefkaartjes waren snel binnen en er zat een pakketje bij met voorbeelden van de soorten kaarten en enveloppen. Dit was heel erg fijn, want aan de hand daarvan hebben de kaart nog aangepast.
De uiteindelijke bestelling werd de dag na bestelling al verstuurd. Weer een dag later hadden we de kaartjes in huis. Top!

De kaarten en enveloppen werden geleverd in een nette doos en leuk was dat er een voorbeeld kaart werd gepresenteerd bij het openen van de doos.

Het kaartje zelf is heel mooi geworden. Bewerken van de kaart ging gemakkelijk via de website, middels een zeer gebruiksvriendelijk programma.

Al met al zijn wij super tevreden!