Karin

Origineel, meedenkend, mooie ontwerpen

Rachel

Vol lof! De proefdrukken en kaarten worden dezelfde dag nog verstuurd. Spellingsfoutjes worden gemeld en aangepast. Zelfs het verzoek voor afgeronde hoeken was geen probleem. Het pakketje met... Vol lof! De proefdrukken en kaarten worden dezelfde dag nog verstuurd. Spellingsfoutjes worden gemeld en aangepast. Zelfs het verzoek voor afgeronde hoeken was geen probleem. Het pakketje met staaltjes vond ik ook echt top! En niet te vergeten...dit alles voor een mooie prijs. Kortom, ik ben vol lof! Ik kom zeker terug als ik nog eens kaarten nodig heb.

Marjan

Ik vind het programma waarmee je zelf kunt ontwerpen erg gebruikersvriendelijk. De service van een proefdruk is top! Daardoor hebben we toch nog eea aangepast. Kwaliteit en prijs oké. En snelle... Ik vind het programma waarmee je zelf kunt ontwerpen erg gebruikersvriendelijk. De service van een proefdruk is top! Daardoor hebben we toch nog eea aangepast. Kwaliteit en prijs oké. En snelle levering!

Chantal

Een super fijne manier om je eigen droom kaart te ontwerpen. Op de pc zag het er al prachtig uit met super veel mogelijkheden. Echter blijft het eindresultaat in het echt altijd spannend. Het was... Een super fijne manier om je eigen droom kaart te ontwerpen. Op de pc zag het er al prachtig uit met super veel mogelijkheden. Echter blijft het eindresultaat in het echt altijd spannend. Het was een feestje om de enveloppe te openen, onze trouwkaart was prachtig! Wij hebben er veel leuke reacties op gekregen.

Carmen

Bestelling werd snel geleverd, goede kwaliteit papier en kleuren precies zoals op het online voorbeeld, fijne webshop.

Caroline

Snelle levering, prettige website.

Kimberley

Het was erg makkelijk om te vinden en maken wat we wouden. De verzending en levering gingen echt super snel!!