Bastiaan Pecht

Vloerplaten gekocht

sverre Myren

Bedankt voor uw review.
Wij hopen dat de nieuwe verdeler gescheiden systeem goed werkt en dat u er nog lang plezier van mag hebben.
Met vriendelijke groeten Team Leg Het Zelf.

Richard

Goedkoopste maar weinig service, materiaal voor leggen was snel kapot. Blijven zeuren om een review dus bij deze

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Goedendag, wat vervelend om te horen dat er materiaal stuk is gegaan. Wij hebben van u niks vernomen hierover en zouden graag willen weten wat er stuk is gegaan zodat dit netjes vervangen zou kunnen... Goedendag, wat vervelend om te horen dat er materiaal stuk is gegaan. Wij hebben van u niks vernomen hierover en zouden graag willen weten wat er stuk is gegaan zodat dit netjes vervangen zou kunnen worden.
U kunt met ons telefonisch of per mail contact opnemen zodat wij dit met u kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten, Team Leghetzelf

Rob Kool

Makkelijk contact, snelle levering, scherpe prijs

Goedendag,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat alles spoedig is geleverd en u een fijn contact heeft gehad met ons bedrijf.
Met vriendelijke groeten, Team Leghetzelf.

René Hans

Fijn bedrijf, goede service.
Verkeerde koppelingen geleverd gekregen, na één telefoontje direct de juiste geleverd gekregen.

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Goedemorgen, bedankt voor uw review.
Goedemorgen, bedankt voor uw review.
Wat fijn dat alles als nog goed verlopen is. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben staan wij voor u klaar. Voor nu wensen wij u alvast fijne dagen en een warm en knus leef comfort toe.

Andries Noback

Goede communicatie via e-mail, snelle aflevering.

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Bedankt voor uw review, fijn dat alles goed verlopen is.
Wij wensen u een comfortabele warme woning toe met uw nieuwe verdeler.

Karel

Keurig afgewerkt, na telefonisch contact van het bedrijf de leverings datum afgesproken, en netjes op tijd geleverd.

Bedankt voor de review.
Wij wensen u succes met het leggen van de vloerverwarming.
Mochten er nog vragen zijn tijdens of na het leggen dan horen wij dit graag.
Groeten Team Leg Het Zelf.

De Guit

Goed. Alles volgens afspraak.

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Goedemiddag, bedankt voor uw review en voor de opeenvolgende bestelling.
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.

Suzanne Lamping

Vriendelijke werknemers, goed en snel geholpen. Pakket wat besteld was ook snel geleverd en met een duidelijke verlegtekening erbij. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden! Super gedaan.

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Bedankt voor uw review, wij wensen u succes met het leggen van de vloerverwarming.
Mochten er nog vragen zijn kunt u ons altijd telefonisch of per mail bereiken.
Groetjes Team Leg Het Zelf

R.Kok

Super snelle levering! Wel jammer dat we geen mail ontvingen dat de bestelling onderweg was, we kwamen aan bij de woning en het pakket stond op de oprit. Geen telefoontje, mailtje niks. Dat is wel... Super snelle levering! Wel jammer dat we geen mail ontvingen dat de bestelling onderweg was, we kwamen aan bij de woning en het pakket stond op de oprit. Geen telefoontje, mailtje niks. Dat is wel erg spijtig te noemen.

Reactie Leghetzelf Vloerverwarming:

Bedankt voor uw review, helaas is er dan iets mis gegaan in de communicatie.
Wij zullen dit hier verder oppakken zodat dit niet meer gebeurt.