Leerverfshop.nl

Leerverfshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Leerverfshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company498
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Leerverfshop.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 498 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Dacht ik eerst wel, maar de kleur op de kleur kaart komt echt niet overeen met de kleur op leer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed, reageren direct op de mail.

Uitstekend (10/10)

de snelle manier van communiceren via de chat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had vantevoren via de chat kontakt gehad wat heel snel werkte met eerlijke informatie. de verf had ik per omgaande in huis.

Robbie
Robbie

De snelle levering

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle levering en goede producten.

Elsa
Elsa

De communicatie naar de klant toe.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldig en erg snel geleverd.

Moira

De kleur die ik wilde hebben was niet op voorraad in een klein flesje, waardoor ik deze in de webshop ook niet kon selecteren. bij navraag werd mij verteld dat het een paar weken kon duren voordat het er weer was. gelijk werd mij aangeboden een groot flesje te kunnen leveren voor de prijs van een klein. omdat ik geen haast had en anders veel teveel verf over zou houden, koos ik er zelf voor om te wachten tot de kleintjes er weer zouden zijn. ik werd hierover prima op de hoogte gehouden en kreeg een kortingscode om te gebruiken bij de bestelling. alles kwam goed verpakt aan en met een duidelijke handleiding en kwastjes erbij.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Nette duidelijke site. goede informatie over producten. bestelling liep vlot en zeer snel geleverd.

Goed (8/10)

snelle en vlotte levering

Score voor Leerverfshop.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en vlotte levering maar de kleuren zijn moeilijk om het juiste kleur te vinden.

Nadeche
Nadeche

Ja, zoals eerder beschreven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfect! ik had een product besteld en we kwamen er later achter dat we nog een ander product nodig hadden. een mail gestuurd & ze hielden de eerste bestelling even apart, zodat we het tweede product konden bestellen zonder weer verzendkosten te betalen. daarnaast werden we netjes op de hoogte gehouden van dit alles via de email. top service!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. snelle levering. goed product.

Prima (7/10)

persoon waar ik mee chatte probeerde wel mee te denken, .

Score voor Leerverfshop.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik zocht verf om mijn schoenen te verven maar ik moet zelf nog wel allerlei zaken uitzoeken en werd ook door hem doorverwezen naar filmpjes van youtube. ik kwam er ook achter dat ik eerst leather cleaner moest gebruiken om mijn schoenen te reinigen, daar werd mij niets over geadviseerd. dit heb ik later elders besteld.

Bedrijfsinformatie

Leerverfshop.nl is de snelste en goedkoopste manier om leerverf van een topmerk te kopen. Wij kozen vanwege de superieure eigenschappen voor de productlijn van Angelus leerverf. Een betrouwbaar kwaliteitsmerk, dat zijn waarde al generaties lang heeft bewezen.
Adres
Noorderhaven 40