PPC

Helemaal goed!

Service. Wij met een kussen van onze (beetje versleten) leren bank naar Harlingen. Vooraf gebeld voor afspraak en indicatie kleur. Bij aankomst stond alles klaar incl. sample. Resultaat thuis: verf... Service. Wij met een kussen van onze (beetje versleten) leren bank naar Harlingen. Vooraf gebeld voor afspraak en indicatie kleur. Bij aankomst stond alles klaar incl. sample. Resultaat thuis: verf aangebracht (met een kwastje aanbrengen en met een doekje o.i.d. een beetje uitwrijven) , topcoat en daarna bijna als nieuw en dat voor weinig. Gewoon dus weer op onze eigen vertrouwde bank zitten!

m - s

Toppie !!

snelle levering , goede uitleg top!

Jasper Bosch

Top service. Vlotte levering en een extraatje bij de verpakking in.

Overzichtelijke site. Vlotte levering en all bestelde items binnen.

Diana

Snelle levering en goed en vriendelijk advies.

Snelle levering en goed en vriendelijk advies.

Bert van Kaam

Ik ben niet tevreden. De kleur 165 taupe-beige komt zeker niet overeen met de kleur op uw site. De kleur die ik heb gekregen is veel Ichter van kleur.

Omdat de kleur behoorlijk afwijkt hen ik geen sterk punt

Heleen Vink

Geweldig!! Mijn Blauwe Charly van Montel in één keer mat zwart!!!
Ik ben echt een blij ei!!

Makkelijk, snel en geen rommel

F.J. Muller

Problemen met de website, maar een geweldige hulp via Chantal, een medewerkster van het bedrijf.

De persoonlijke hulp die mij deed verlangen naar tijden toen persoonlijk contact,liefst via telefoon nog mogelijk was.

VanderMeij

Snelle levering en goede producten. Heb mijn rode leren jasje zwart geverfd. Het pakt goed en ziet eruit als nieuw.

Goede producten. Verf hecht goed.

Peetje van loo

Mooi resultaat

goede reclame

Demi Van Den Hondel

Ik heb een goede ervaring gehad

Snelle verzending & duidelijke site