Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Rob Willemsen / Glamox

Met trots zijn wij leverancier voor dit mooie bedrijf!

Duifje Hoekstra

Alles prima. We zijn blij dat we bij zo een bedrijf klant zijn

Reactie Leertouwer:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u ons werk zo waardeert!
Nieko Versteeg - Leertouwer

Erik Heij

Vakmanschap, kwaliteit en topservice!

Gert-Jan van Sligtenhorst

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Groet, Carola

Prive

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Kylian

Geen duidelijke afspraken.

Zwanenberg "Struik Foods"

Leertouwer is door de jaren heen altijd een betrouwbare partner geweest. Een groot voordeel is voor ons één aanspreekpunt voor verschillende disciplines. Het kennisniveau is hoog of dit is voor... Leertouwer is door de jaren heen altijd een betrouwbare partner geweest. Een groot voordeel is voor ons één aanspreekpunt voor verschillende disciplines. Het kennisniveau is hoog of dit is voor installatietechniek, industiele automatiesiering, NEN3140 inspecties, het maakt niet uit, wij waarderen ze op alle vlakken bovengemiddeld.

Vink Holding

Zeer prettig. De opdracht is pas afgerond wanneer alles werkt!

Reinaerde/Huisvesting/PvdBildt

Positief, fijne communicatie, snelle reactie

RGJ Doornekamp (particulier)

Chaotische frontoffice en communicatie. Particuliere klanten worden afgepoeierd, men is alleen geïnteresseerd in bedrijfsprojecten (al wil men dat niet hardop zeggen).

Reactie Leertouwer:

Beste meneer Doornekamp, natuurlijk hebben we direct contact met u opgenomen na deze review. In ons gesprek gaf u aan dat onze medewerkers wel bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam zijn. Maar wij... Beste meneer Doornekamp, natuurlijk hebben we direct contact met u opgenomen na deze review. In ons gesprek gaf u aan dat onze medewerkers wel bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam zijn. Maar wij konden u helaas niet van dienst zijn omdat u ons op korte termijn nodig had. Ik heb u uitgelegd dat dit niets te maken heeft met het feit dat u een particulier bent, maar dat onze planning vol zat. De pogingen van verschillende collega’s om u toch te helpen, hebben teveel tijd gekost waardoor u na een week alsnog te horen kreeg dat het niet ging lukken. Wij begrijpen heel goed dat dit vervelend voor u was en bieden daar nogmaals onze excuses voor aan. Wij gaan dit verbeteren in onze communicatie. Nieko Versteeg