Andre

Onbegrijpelijk dat je geen schoenen terug kan sturen die je enkel gepast heb. Kan me niet voorstellen dat ze na een keer passen niet meer te verkopen zijn. Was de leerste en laatste keer dat ok via...

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Uiteraard moeten schoenen gepast worden, anders kun je niet beoordelen of het de juiste maat is. Echter, het voetbed van beide schoenen is niet meer schoon en schoon te krijgen, tevens staat de afdruk van de voeten er in. Daarom kunnen wij ze niet meer verkopen.
We hebben gezocht naar een andere oplossing, maar we hebben deze helaas niet gevonden.

Roelinda

Het is prettig dat ik direct reactie op mijn vraag krijg als ik mail. Ik zou zelf alleen de volgende keer iets van een website bestellen waarvoor ik geen verzend/retour kosten hoef te betalen.

De snelle reactie op de mail en de snelle levering is prettig.

Ik had Ipanema slippers besteld in maat 40, de maat die ik altijd heb. Helaas waren ze te klein, dus moest ik ze retourneren. Toen ik hierover mailcontact had, werd mij verteld dat Ipanema altijd klein valt. Dat had ik liever eerder geweten. Nu moet ik retourkosten betalen, terwijl ik eigenlijk vind dat de informatie miste op de site. Het zou handig zijn als dit op de website gestaan had. Dat had me het een en ander bespaard.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor je reactie. Ipanema valt klein ten opzichte van bijvoorbeeld Teva, maar niet ten opzichte van andere merken, het is een beetje waar je het mee vergelijkt, dat is het lastige. Maar, we nemen je opmerking mee in onze evaluatie. Dank je wel.

Broek gekocht voor mijn dochter

Goed overzicht

Super service!

Deschietere Dominique

Snelle levering !

Goed geleverd, prettig contact.
Product geruild in de winkel. Omdat ik geen portemonnee bij me had ter plekke nieuw besteld op internet.

Erika

Goede filters

Jullie geven de mogelijkheid om een tijdstip van bezorging te kiezen, echter komen die niet overeen met de bezorging die PostNL bezorgt.
Het vakje van wel of niet bij de buren bezorgen vond ik onduidelijk welke keuze nu de juiste was.

Groot aanbod, goed geholpen door de klantenservice bij aanpasssing van mijn bestelling

Nvt

Mayniac69

Snelle levering, maar slechte service voor wat betreft ruilen/retourneren. Voortaan maar naar de concurrent.

N.v,t.

Retourzending dient door klant zelf te worden betaald. Hierdoor zal ik niet een tweede keer bij dit bedrijf bestellen!

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw reactie, bij ons is terugsturen niet gratis inderdaad, bij sommige anderen wel. Dit staat echter wel duidelijk omschreven op de site, bij onze leveringsvoorwaarden. We nemen uw opmerkingen mee in onze evaluatie.

Meindl schoenen besteld en door Leerentveld is de bestelling keurig meteen verwerkt en verzonden dit blijkt ook uit de goede informatiemails over het verloop. Helaas komt dan Postnl in beeld en dan...

Goed assortiment tegen goede prijs en snel leverbaar.

Verbetertips zou ik zo niet kunnen noemen, mijn bestelling hebben ze keurig verwerkt.