8.3/10

Van Dorne

d

Heel positief, duidelijke communicatie, snelle levering, alles ging zoals verwacht

Aankoop skischoenen

eerste contact telefonisch 6/3: uitstekend advies om een paar te kiezen en voorlopig aan te kopen per internet en mededeling dat niet goed geld terug
dag erna ter plekke: op basis van goede vragen advies andere maat en bijpassende zooltjes voor mijn geval

geen!

co de wilt

Snelle reactie op 1 vraag

Nazorg over de Track and Trace

Zo doorgaan

Goede ervaringen met dit bedrijf. De skischoenen die ik heb besteld zijn snel geleverd en netjes verpakt.

Verzorgde levering

Geen tips, ik ben tevreden.

Goede en snelle levering

Mooie schoenen, duidelijke website, snelle levering!

Aantrekkelijk geprijsd

Ivan

Goede prijzen ( kijk naar de aanbiedingen!) en vlotte afwerking

Iets betere opvolging van de verzending

Marcel Bleukx

Goede prijs

Ben eerst naar de winkel geweest. Paar schoenen getest. Medewerkster was ook met een andere klant bezig en daardoor duurde het allemaal erg lang en ook niet persoonlijk. Heb ook bij andere winkels...

nee, ik vind de omschrijving summier.

uitgebreide informatie product

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw feedback. Jammer dat u niet tevreden was met de hulp in de winkel. Op sommige momenten lukt het niet om 1 op 1 klanten te helpen, vanwege de drukte en personele bezetting op dat moment. Mocht u een volgende keer weer voor ons kiezen en graag 1 op 1 geholpen worden, kunt u een afspraak maken, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. We wensen u veel plezier van uw wandelschoenen.