8.3/10

C.Schiereck

Het was het eerst kleding stuk dat ik met hulp van de kinderen heb bestel ik vind het helemaal het einde de zorg snelheid het constant kontackt geweldig.

Zo snel in deze drukke tijd van het jaar helemaal top.

Nee helemaal tevreden.

Goed geholpen (via de telefoon)

M. Sieders

Klantgericht

Ook in drukke tijden snel geleverd

de verpakking mag wel wat kleiner. grote doos kleine inhoud

Henk Roddenhof

De ervaringen waren goed

Makkelijk besteld, makkelijk betaald, goede prijs en optijd in huis.

Ik heb geen verbeter punten.

Marga Vink

De slobsokken welke ik heb besteld voor mijn zwager worden zeer snel bezorgd en naar tevredenheid gedragen.
Ik vind de service dan ook uitstekend.

De snelle afhandeling.

Snelle levering.

Snelle levering en goede prijs

De prijs was voor mij heel goed.

Geen noemenswaardige verbeteringen, behalve misschien de vindbaarheid van uw site. Tevens zijn er identieke 'filialen' met dezelfde website wat verwarrend is.

A Douwes

Nvt

Het werd gedelijk snel verzonden.

De bergstein laarsjes zijn los in een doos gegooid en vervolgens verzonden. Heel armoedig en zeer slordig dat deze niet in de orginele doos zijn verzonden (heb meerdere besteld bij andere webwinkels en deze werden gewoon netjes in de schoenendoos in een doos verzonden). De laarsjes zijn een cadeau en het is echt armoedig om de laarsjes los in de pakken. Ik zou het op prijs stellen als jullie alsnog (kosteloos) de originele bergstein schoenendoos voor maat 29 naar mij opsturen. Ook heel schandalig in deze tijd om verzendkosten te vragen en ook voor het retourneren. Het is dat jullie de enige waren die online de juiste maat op voorraad hadden.... anders had ik nooit voor jullie gekozen. Was een eenmalige aankoop dus.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor jouw reactie, maar erg vervelend dat je zo teleurgesteld bent.
Wij versturen niet in de originele verpakking, maar de snowboots worden normaal gesproken wel met zorg ingepakt bij het versturen, als dit nu niet is gebeurd is dat terecht zeer teleurstellend. Want zoals je het omschrijft mag het echt niet de deur uit.
M.b.t. terugsturen: dit vergoeden wij alleen als een complete bestelling wordt teruggestuurd, dit staat ook omschreven in onze voorwaarden, maar we begrijpen dat de ene teleurstelling de andere versterkt.
Helaas is er duidelijk iets misgegaan. Daarom onze excuses via deze weg.

Super snel geleverd en scherpe prijs

yapi

Heel erg slecht. Ik zocht schoenen zonder zwarte zolen, dus ik bestelde schoenen op grond van de foto's (met een effen oranje/beige onderkant). Ik krijg uiteindelijk mijn schoenen, en dan blijkt een...

geen sterke punten

Verbetertip: lever wat je belooft! Zorg dat je levert wat er op de foto's staat van je product.

Reactie Leerentveld Vrijetijd:

Bedankt voor uw reactie, maar jammer dat u zo ontevreden bent. De zool is een non marking zool, staat tevens op de zool. En dus zeer geschikt voor het doel dat u voor ogen hebt. Echter, als u van de koop wilt afzien, dan kunt u dat via email aangeven, waarna wij u graag een retour adreslabel mailen.