Geert-Jan Linsen

Zakelijke bestellingen aub NIET buiten werktijd laten bezorgen door DPD.

S

Heeft geen productvoorraad en stopt dan met communiceren of een oplossing bieden... update: nadat ik deze recensie had achtergelaten, hoorde ik iets van hen en kreeg ik een acceptabele oplossing... Heeft geen productvoorraad en stopt dan met communiceren of een oplossing bieden... update: nadat ik deze recensie had achtergelaten, hoorde ik iets van hen en kreeg ik een acceptabele oplossing aangeboden

BRN Lootens

Zeer trage levering. besteld op zondag 25feb, en volgens de tracking gegevens pas door Ledwinkel Online op 28feb in de late namiddag aangereikt bij DHL voor levering. ontvangen op donderdag 29feb... Zeer trage levering. besteld op zondag 25feb, en volgens de tracking gegevens pas door Ledwinkel Online op 28feb in de late namiddag aangereikt bij DHL voor levering. ontvangen op donderdag 29feb omstreeks 12u30. bestellen op zondag? donderdag ontvangen!

Reactie Ledwinkel-Online:

Bedankt voor uw feedback! Vervelend dat de levertijd van 4 dagen niet aan uw verwachting voldeed. Onze levertijden voor dit product variëren tussen 3-5 werkdagen, zoals aangegeven op de... Bedankt voor uw feedback! Vervelend dat de levertijd van 4 dagen niet aan uw verwachting voldeed. Onze levertijden voor dit product variëren tussen 3-5 werkdagen, zoals aangegeven op de productpagina. Voor spoedbestellingen, staan we altijd open om de mogelijkheden te bespreken.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en de prijs en we zullen streven naar nog snellere levertijden!
Bob
Team LEDWINKEL-Online

Erica Worthington

Great so far!

Gerwin Van den Hul

Netjes geleverd en goed verpakt

Kees De groot

Makelijk bestellen en snelle reactie mail

Sjoerd Repping

Uitstekend!

Jan Havel

Great communication, knowledgable tech, bit buggy website

Patrick Tenniglo van PT bouw & meubel

Zeer behulpzaam bij telefonische vragen en online bestellingen, moet zeggen dat ik deze service nog nergens ben tegengekomen.

Theo Bravenboer

Uitstekend