Pablo

Bij vragen over het product werd ik vriendelijk geholpen door de klantenservice. Blij met mijn wifi lamp aankoop. Nu kan ik remote de sfeer van mijn woonkamer aanpassen :)

Tiemen

Leveren een niet werkend product en houden me in hun communicatie aan het lijntje om uit eindelijk beloofde hulp niet te leveren. Erg teleurgesteld.

Reactie Ledwinkel-Online:

Beste Tiemen,
Beste Tiemen,
Bedankt voor uw review en feedback. We vinden het erg vervelend dat u aangeeft teleurgesteld te zijn. We hebben u ondertussen telefonisch gesproken. U heeft een rgb LED buis gekocht en het lukte u niet om deze te koppelen. U heeft hier een collega over gesproken die een email zou sturen met instructies. Deze email is direct verstuurd, (dit hebben we later bevestigd) echter heeft u aangegeven deze email niet te hebben ontvangen waardoor u het gevoel kreeg dat wij niet adequaat reageerden op uw verzoek. Helaas is er ergens iets misgegaan met het ontvangen van onze email waarvoor onze excuses.
We hebben de geretourneerde buis getest, deze werkt gelukkig wel, u had geen defect product ontvangen. We vinden het nogmaals erg vervelend dat u de situatie als negatief heeft ervaren maar gelukkig heeft u aangegeven te begrijpen dat het een misverstand was.
Mocht u ooit nog LED verlichting nodig hebben, helpen wij u graag!
Met vriendelijke groet, Team LEDWINKEL-Online

Dan

Super en snelle service

Faiza

Zeer tevreden, top service!

C.Th.J. Vrijvogel

Zeer goede service,snel en zeker.

Auto Kar B.V.

Prettige en vlotte afwikkeling van de online bestelling

José Queens Reinders

ronaldo mirer

SNEL EN DUIDELIJK . TOP

Adela

Amazing delivery and product!

Fixt installatiewerk

Beantwoorden snel vragen die je hebt en denken met je mee.