Simone van Baarschot

Prima bedrijf!!

Goed product, snelle levering

Bij de beschrijving duidelijk vermelden exclusief aansluitmateriaal! Suggesties aangeven wat er bij te bestellen om het werkend te maken. Voor ons een tegenvaller dat we de snoer zo niet konden... Bij de beschrijving duidelijk vermelden exclusief aansluitmateriaal! Suggesties aangeven wat er bij te bestellen om het werkend te maken. Voor ons een tegenvaller dat we de snoer zo niet konden gebruiken.

E. Janssen

Goed bedrijf eerlijk en betrouwbaar

Service

Olaf

Zeer positief. Bij vragen kijken ze met je mee. En snelle levering. Ook scherp geprijsd.

Service en prijs.

Piet

Mooie website, hebben helaas niet hun belofte na gekomen van 24h levering, had donderdag nacht besteld, maar ze hadden geen zaterdaglevering geselecteerd dus moest wachten tot dinsdag op mn... Mooie website, hebben helaas niet hun belofte na gekomen van 24h levering, had donderdag nacht besteld, maar ze hadden geen zaterdaglevering geselecteerd dus moest wachten tot dinsdag op mn pakketje, dit mede ook door pinksteren anders was die er maandag, maar alsnog te laat. daarnaast moet je opletten dat je bij de ledstrips geen standaard aansluiting krijgt voor een stopcontact, die moet je er apart bij bestellen kwam ik achter toen ik hem binnen had…

Goed verpakt, product in goede staat ontvangen, mooie website en makkelijk te bestellen.

Duidelijk aangeven dat de adapter voor de ledstrips er niet standaard bij zitten. Zaterdag levering.

Kılıç

Ik heb tot nu geen probleem gehad

Top, goede service

Nee

Jessica

Snelle en prima levering. Vervolgens heb contact een mail gestuurd met vragen en ook daarop werd snel gereageerd en werden vriendelijk en uitgebreid mijn vragen beantwoord.

Klantgericht, behulpzaam, vlot

rob pass

Er goede service

De beschrijving bij een product klopte niet helemaal dus had ik de verkeerde besteld. Zonder problemen op kosten van verkoper retour kunnen sturen.

Geen.

Wolfheze

Prima producten, snelle levering

Prima producten, snelle levering

geen verbeterpunten

Atelier Arnhem West

Voor mijn grote meubelproject (Dutch Design Week 2024) ben ik naar het bedrijfspand van LED strip XL gegaan. Ze hebben me uitgelegd hoe het werkt met diverse soorten strips, controllers en... Voor mijn grote meubelproject (Dutch Design Week 2024) ben ik naar het bedrijfspand van LED strip XL gegaan. Ze hebben me uitgelegd hoe het werkt met diverse soorten strips, controllers en voedingen. Doe dat ook! Op basis van aannames bestellen is een risico. Zij leggen je uit hoe het moet en kan.

Goed advies, service bij retour en aangename communicatie.

Ronald van den Broek

Gewoon prima